کد خبر : 21021
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

تبریک پشت سر هم مورایس به سپاهانی ها

تبریک پشت سر هم مورایس به سپاهانی ها
ژوزه مورایس بعد بازی خوب تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان لب به تحسین گشوده و از آنها قدردانی کرد.؛

ژوزه مورایس سرمربی صاحب سبک فوتبال جهان بعد برتری پرگل سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان به بازیکنانش تبریک گفت. او چندین بار کلمه تبریک را برای ستاره های تیمش به کار برد که البته به نظر منصفانه نیز بود.

سپاهان در دیدار با نفت مسجدسلیمان توانسته بود 4 بر 0 پیروز از زمین خارج شود. بازی خوب همراه با نتیجه درخشان باعث شد تا مورایس لب به تحسین از بازیکنانش بگشاید.

او گفت به دلیل عملکرد بازیکنان به آنها تبریک می گویم. همچنین رفتار و نگرش خوب آنها درباره این که نسبت به تصمیم های داور اعتراضی نداشتند نیز ارزشمند بود. دیگر تبریک من نیز به خاطر عملکرد خوب در خط هجومی بود. به ثمر رساندن 4 گل در یک مسابقه کار راحتی نیست. همچنین به دلیل تمرکز خوب سپاهانی ها و نخوردن گل در بازی نیز که بسیار حائز اهمیت است و از این بابت نیز به بازیکنان تبریک می گویم.

مورایس یادآور شد: به تیم مقابل نفت مسجد سلیمان نیز تبریک گفته و برای آنها در سایر مسابقات بهترین ها را آرزو می کنم. از نبود طرفداران در ورزشگاه نیز تاسف می خورم و تمایل دارم آنها را در سایر رقابت ها ببینیم.

سپاهان اصفهان با توجه به برد خوب خود مقابل نفت مسجدسلیمان و در پی تساوی استقلال و پرسپولیستوانست خود را به یک قدمی صدر جدول برساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
برگزاری مراسم تبریک به مسی فرانسوی ها را ناراحت می کند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تبریک و جشن قهرمانی […]

trackback
مورایس: بعدازگل اول به استقلال انرژی خوبی گرفتیم | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مورایس سرمربی سپاهان […]