کد خبر : 31891
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

حفظ آمادگی سریع مراکش بعد بازی با کنگو برای دیدار با زامبیا

حفظ آمادگی سریع مراکش بعد بازی با کنگو برای دیدار با زامبیا
به گفته سرمربی مراکش بایستی به سرعت آمادگی خود را یافته و سه روز دیگر خودمان را آماده مصاف با تیم ملی فوتبال زامبیا نماییم.؛

با توجه به این که تیم ملی فوتبال مراکش در جام ملت های آفریقای جنوبی سه روز دیگر دیدار سخت و مهمی با زامبیا خواهد داشت. در نهایت آنها در تلاش خواهند بود تا خود را به مرز آمادگی کامل برسانند.

سرنوشت سعود مراکش از گروه نیز به روز آخر و مرحله سوم بعد بازی با زامبیا کشیده شده است.

با توجه به تفاوت نوع و سبک بازی تیم های آفریقایی با تیم های حاضر در جام جهانی پیش بینی می شد که مراکشی ها بازی های سخت و متفاوتی در این دوره از جام داشته باشند. و رسیدن به موفقیت و پیروزی برای آنها چندان هم آسان نباشد.

رکراکی

سرمربی مراکش ولید رکراکی بعد تساوی مقابل جمهوری دموکرات کنگو گفت: انرژی بالایی را در مقابل جمهوری دموکرات کنگو از دست دادیم. با این وجود دیدار آن گونه که به دنبالش بودیم پیش نرفت.

ولید رکراکی یادآور شد: با وجود تساوی یک بر یک مقابل جمهوری دموکرات کنگو در ملتهای آفریقا همچنان نباخته ایم و تصمیم گیری در باره پیروزی و موفق شدن همچنان در دست ما بوده و در تلاش برایدستیابی به آن خواهیم بود.

به گفته او بایستی به سرعت آمادگی خود را یافته و سه روز دیگر خودمان را آماده مصاف با تیم ملی فوتبال زامبیا نماییم.

ولید رکراکی تصریح کرد نمی توان مسئولیت مساوی انجام شده را بر دوش بازیکنان تیمش بگذارد زیرا تیم مقابل چیزی برای از دست دادن نداشت. با این وجود تلاش کردیم با انجام تعویض هایی روند بازی را عوض کرده و انعطاف نشان دهیم. بازی را نیز مناسب آغاز کرده بودیم و از این امکان برخوردار بودیم که مقابل کنگو با دو گل به برتری برسیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها