کد خبر : 22684
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

آیا مدیران لیورپول کلوپ را اخراج می کنند؟

آیا مدیران لیورپول کلوپ را اخراج می کنند؟
یورگن کلوپ به دلیل نتایج ضعیف عجیب در این فصل آیا از این باشگاه اخراج و کنار گذاشته خواهد شد؟؛

نتایج بسیار ضعیف دور از انتظار یورگن کلوپ در لیورپول باعث شده تا شایعه برکناری یورگن کلوپ از لیورپول مطرح شود. اما آیا یورگن کلوپ از لیورپول اخراج می شود و تصمیم مدیران این باشگاه چیست؟

یورگن کلوپ در این فصل با لیورپول در جایگاه نهم لیگ انگلیس قرار گرفته است. آنها با این نتایج و ضعف در نتیجه گیری در کسب سهمیه اروپا در فصل آتی با مشکل عمده ای مواجه خواهند بود.

همچنین لیورپول از جام اتحادیه انگلیس نیز حذف شده است. البته آنها همچنان در جام حذفی انگلیس حضور دارند. در لیگ قهرمانان اروپا نیز لیورپول با تیم سرسختی به نام رئال مادرید همگروه شده که شانس پیروزی برای آنها بسیار کم است.

چنین اتفاقاتی فصل را برای یورگن کلوپ سخت می کند.

یورگن کلوپ

یورگن کلوپ و اعتماد مالکان آمریکایی 

با این وجود مالکان آمریکایی لیورپول شنیده شده که هیچ گونه تصمیمی برای اخراج سرمربی خوب تیمشان ندارند. آنها به کلوپ اعتماد کاملی دارند. اعتمادی که البته پیش از این بارها از آن جواب گرفتند.

این مربی از زمان حضور در لیورپول توانسته برای آنها افتخار آفرینی های متعددی کسب کند. از جمله افتخار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین اتمام انتظار برای قهرمانی در لیگ جزیره بعد از 30 سال از جمله دستاوردهای کلوپ در لیورپول بوده که به سادگی محقق نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کلوپ با 55 سال سن هزار تایی شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کلوپ با داشتن تنها 55 […]