کد خبر : 31973
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۴۲

قهرمان نشدن کره جنوبی در 64 سال گذشته انگیزه آنها را بالا می برد

قهرمان نشدن کره جنوبی در 64 سال گذشته انگیزه آنها را بالا می برد
سرمربی تیم ملی المان کلینزمن اعلام کرد: قهرمان نشدن کره جنوبی در 64 سال گذشته انگیزه آنها را بالا می برد.؛

کلینزمن سرمربی کره جنوبی بعد از پیروزی دراماتیک تیم خود مقابل استرالیا اعلام کرد بسیار خوشحال بوده و افتخار می کند که می تواند اکنون در کنار ستاره ها و بازیکنان کره باشد. تیم آنها در مدت 64 سال است که به قهرمانی نرسیده و این روحیه و انگیزه بزرگی را به ما خواهد داد.

کلینزمن سرمربی تیم ملی کره جنوبی ادامه داد دوست ندارد چنین دیدارهای دشواری داشته باشد که دستان خود را عرق کرده ببیند. می خواهد تیمش سریعا نتیجه گرفته و بازی را به پایان برسند.

به گفته وی برخی وقت ها به حدی به بازیکنانش حس بدی دارد که می خواهد وارد زمین شده و به جای آنها بازی کند تا زمانی که فرصت برای گلزنی داشتم اقدام به گلزنی نمایم.

این سرمربی آلمانی یادآور شد آرزو و رویای بالا بردن جام قهرمانی را بر سر داریم که طرفداران کره جنوبی در انتظار آن هستند. امید داریم تا آخرین روز در قطر باشیم و به شکل مناسبی برای این بازی مهیا خواهیم شد.

وی یادآور شد به بازیکنان کره جنوبی اعلام خواهد کرد که بازی را در همان 90 دیقه به اتمام برسانند نه در 120 دقیقه.

کلینزمن

لحظه خوشحالی کلینزمن بعد برد مقابل استرالیا

گفتین است کره جنوبی در دیدار با استرالیا در شرایطی که تا دو دقیقه مانده به اتمام مسابقه با یک گل عقب بود، روی حرکت تکنیکی سون هیونگ مین، به پنالتی رسید. در نهایت گل تساوی بخش را زده و کار را به وقت های اضافه کشاند.

دذر وقت های اضافه نیز با هنرنمایی مجدد سونگ هیونگ مین و از روی ضربه آزاد آنها دومین گل را نیز زدند. تا در نهایت کره جنوبی در نیمه نهایی خود را مهیای دیدار با اردنی کند که امروز با یک گل تاجیکستان را شکست داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها