کد خبر : 349
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

آیا مریلا زارعی با ملیکا زارعی خواهر هستند؟

آیا مریلا زارعی با ملیکا زارعی خواهر هستند؟

نسبت مریلا زارعی با ملیکا زارعی چیست و آیا این دو بازیگر با هم خواهر هستند؟ سن مریلا بیشتر است یا ملیکا؟ و اینکه آیا خاله شادونه یا همان ملیکا زارعی با علی صادقی ازدواج کرده است؟ مریلا زارعی و ملیکا زارعی از چهره های برجسته هنری تلویزیونی بوده و به عنوان سلبریتیهای  محبوب و

نسبت مریلا زارعی با ملیکا زارعی چیست و آیا این دو بازیگر با هم خواهر هستند؟ سن مریلا بیشتر است یا ملیکا؟ و اینکه آیا خاله شادونه یا همان ملیکا زارعی با علی صادقی ازدواج کرده است؟

مریلا زارعی و ملیکا زارعی از چهره های برجسته هنری تلویزیونی بوده و به عنوان سلبریتیهای  محبوب و نام آشنای کشورمان محسوب می شوند. در این پست به بررسی سه سوال در خصوص این دو چهره محبوب می پردازیم.

بله، مریلا زارعی و ملیکا زارعی خواهر بوده و هر دو در عرصه هنری و تخصصی خود نقشهای برجسته و مهمی را ایفا کرده اند. میلکا زارعی بیشتر در حوزه کودک فعال بوده اما خواهر او مریلا، بیشتر در قاب تلویزیون و سریالهای نمایشی به ایفای نقش پرداخته است.

عکسی از مریلا و ملیکا زارعی دو خواهر هنری سینما و تلویزیون ایران در کنار هم

مریلا زارعی بزرگتر است یا ملیکا ؟

سن مریلا زارعی بیشتر است یا میلکا؟ مریلا زارعی در 53 فروردین در قم متولد شده و خواهر بزرگتر ملیکا محسوب می شود. مریلا زارعی در رشته تحصیلی صنایع غذایی فارغ التحصیل شده و در دانشگاه آزاد به تحصصیل پرداخته است.

ملیکا زارعی نیز متولد سال 64 بوده و رشته تحصیلیش حقوق قضایی است. ملیکا زارعی که در بین کودکان از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده فعالیت هنریش را از دوران ابتدایی و وقتی کمتر از 10 سال سن داشت در حدود سوم دبستان آغاز کرد. اولین مجموعه او در ژانر کودک که با اجرای او همراه بود با برنامه ای به نام تازه ها بود که از شبکه دوم سیما نیز پخش شد.

ملیکا که خواهر کوچک مریلا زارعی است، در بین کودکان و نوجوانان از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده و همواره از این چهره به عنوان یکی از نوستالوژیترین و محبوبترین چهره بچه های دهه 80 می شود یاد کرد.

از جمله دلایل موفقیت ملیکا زارعی در برنامه های کودک و نوجوان می توان به صداقت بالا در کلام و صدای کودکانه و همچنین وقتی که به کودکان با عشق و علاقه اختصاص می دهد، اشاره کرد.

ملیکا زارعی خاله شادونه

آیا ملیکا زارعی با علی صادقی زن و شوهرند؟

شایعات بسیار زیاد همواره دور بازیگران و سلبریتیها و افراد مشهور همواره می پیچد. شایعاتی که با اهداف مختلف خبری به عنوان اخبار زرد نیز محسوب می شود. یکی از این شایعات و خبرهایی که مطمئن شما هم شنیده اید، ازدواج ملیکا زارعی با علی صادقی است. اما این موضوع اصلا صحت ندارد.

ملیکا زارعی در پستی که پیش از این در اینستاگرامش منتشر کرده بود، خبر ازدواجش با علی صادقی را تکذیب کرد و این موضوع صحت ندارد.

در حال حاضر ملیکا زارعی دارای دختری به نام مانلی نیز هست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دورهمی ساده یوسف تیموری با والدین،برادر و خواهر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] والدین، برادر و خواهر عزیزش؛ عکسی از […]