کد خبر : 31445
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۳۴

سختترین قرعه برای النصر عربستان در جام حذفی/ ساده ترین نصیب الهلال شد

سختترین قرعه برای النصر عربستان در جام حذفی/ ساده ترین نصیب الهلال شد
با وجود این که جام حذفی، جام شگفتی هاست اما روی کاغذ به نظر می رسد النصر عربستان با الاتفاق تیم استیون جرارد سخت ترین جدال مرحله یک شانزدهم نهایی را برگزار خواهند کرد.؛

به گزارش مارال نیوز، با وجود این که جام حذفی، جام شگفتی هاست اما روی کاغذ به نظر می رسد النصر عربستان با الاتفاق تیم استیون جرارد سخت ترین جدال مرحله یک شانزدهم نهایی را برگزار خواهند کرد.

شاگردان جرارد که در اولین هفته لیگ حرفه ای عربستان توانسته بودند النصر را شکست دهند. آنها در جام حذفی و خیلی زود نیز باید مقابل رونالدو و هم تیمی هایش قرار بگیرند. فرصت خوبی برای رونالدو و دیگر هم تیمی هایش پیش آمده که با لباس النصر عربستان بتوانند انتقام شکست در دیدار نخست را تلافی کنند.

الاتفاق در اولین هفته لیگ عربستان توانسته بود با نتیجه دو بر یک النصر را شکست دهد. فرصتی بزرگ برای انتقام که در جام حذفی برای النصری ها پیش آمده است.

از سویی دیگر به نظر می رسد الهلال قرعه به مراتب ساده تری نسبت به الاتفاق و النصر دارد. بایستی الهلال در جام حذفی به مصاف تیم قعر جدولی الحزم برود. هر چند الحزم نیز تیمی دست و پا بسته نبوده و می تواند برای الهلال مشکل آفرین شود.

از سویی دیگر الاتحاد دیگر تیم متمول و مدعی قهرمانی نیز در جام حذفی کشور عربستان باید به مصاف الفیحا برود. الفیحا که عنوان دار قهرمانی در جام حذفی عربستان بوده و مطمئنا برای الاتحاد این بازی آسان نخواهد بود. دیداری که در آن الفیحا میزبان نیز خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تساوی الاتحاد در روز برد الهلال و النصر در هفته هشتم لیگ عربستان | مارال نیوز
7 ماه قبل

[…] از لیگ حرفه ای عربستان نتایج به سود تیم […]