کد خبر : 7490
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

آیا نرگس محمدی بازیگر ستایش با اکرم محمدی فامیل هستند؟

آیا نرگس محمدی بازیگر ستایش با اکرم محمدی فامیل هستند؟

آیا نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش با اکرم محمدی پیشکسوت سینما و تلویزیون نسبت فامیلی دارند؟ نسبت نرگس محمدی با اکرم محمدی چیست؟ در سایت مارال نیوز این موضوع را بررسی می کنیم. برخی از فامیلها جزو نام های خانوادگی پرتکرار می باشند که محمدی نیز جزو همین فامیلهایی می باشد که تعدد آن ممکن

آیا نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش با اکرم محمدی پیشکسوت سینما و تلویزیون نسبت فامیلی دارند؟ نسبت نرگس محمدی با اکرم محمدی چیست؟ در سایت مارال نیوز این موضوع را بررسی می کنیم.

برخی از فامیلها جزو نام های خانوادگی پرتکرار می باشند که محمدی نیز جزو همین فامیلهایی می باشد که تعدد آن ممکن است باعث اشتباه دیگران و همچنین تصور نسبت خانوادگی داشتن شود. از سویی دیگر چون که بوده اند بسیاری از هنرمندان که آشنایان آنها نیز در سینما و تلویزیون حضور داشته اند، این موضوع نیز ممکن است سبب ساز شود که تصور کنید نرگس محمدی با اکرم محمدی نیز دارای نسبت فامیلی هستند.

نرگس محمدی با اکرم محمدی اما هیچ گونه نسبت خانوادگی نداشته و تنها تشابه فامیلی بین این دو بازیگر و ستاره سینما و تلویزیون ایران وجود دارد.

نسبت فامیلی نرگس و اکرم محمدی

اکرم محمدی در سال 1337 به دنیا آمده و در فیلمهای ماندگاری همچون پدر سالار، نرگس، خانه سبز، مادر نقش آفرینی کرده است. اکرم محمدی دختری به نام مروارید نیز دارند که در رشته کارگردانی و بازیگری تحصیل کرده و سابقه بازی هایی در تئاتر نیز دارد.

خانم نرگس محمدی نیز همسر علی اوجی بوده و در سال 62 در استان تهران متولد شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] فیلمهای سینمایی نرگس محمدی می توان به […]