کد خبر : 1429
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

عکس دوران جوانی یحیی گل محمدی در مدرسه

عکس دوران جوانی یحیی گل محمدی در مدرسه

عکسی از دوران جوانی یحیی گل محمدی در مدرسه و زمانی که به شغلی غیر از فوتبال روی اورده بود. عکس قدیمی و زیرخاکی از یحیی گل محمدی اسطوره فوتبالی کشورمان که بعید است آن را دیده باشید. عکس کمتر دیده شده از یحیی گل محمدی در دوران جوانی و در کنار همشهری اردبیلی خود

عکسی از دوران جوانی یحیی گل محمدی در مدرسه و زمانی که به شغلی غیر از فوتبال روی اورده بود. عکس قدیمی و زیرخاکی از یحیی گل محمدی اسطوره فوتبالی کشورمان که بعید است آن را دیده باشید.

عکس کمتر دیده شده از یحیی گل محمدی در دوران جوانی و در کنار همشهری اردبیلی خود علی دایی در مدرسه و در کنار دانش آموزان خود که می تواند از عکسهای نوستالوژی و خاطره ساز باشد.

یحیی گل محمدی یک مدت به عنوان معلم زبان انگلیسی در مدارس تدریس می کرد و این عکس قدیمی یحیی گل محمدی نیز مربوط به آن دوران است.

ردر حال حاضر یحیی گل محمدی که دارای اصالت اردبیلی و از اهالی شهرستان میناباد نمین است، دبه عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حال فعالیت بوده و بعد از سپری کردن هفته های پرفراز و نشیب در 6 هفته باقیمانده تا پایان لیگ، باید به دنبال کسب حداکثر امتیازات برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها