کد خبر : 11365
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

درس اخلاقی یک ورزشکار یونانی به دیگران

درس اخلاقی یک ورزشکار یونانی به دیگران
زمانی که ستاره یونانی به بهترین شکل و غیرقابل فراموش ترین اتفاق، از یک هوادار معلوم قدردانی کرده و او را خوشحال کرد روز زنده شدن اخلاق انسانی بود.؛

روز گذشته یک درس اخلاقی همراه با اخلاق پسندیده انسانی از سوی ورزشکار یونانی در مسابقات بسکتبال را شاهد بودیم که تحسین همگان را در پی داشت.

زمانی که ستاره یونانی به بهترین شکل و غیرقابل فراموش ترین اتفاق، از یک هوادار معلوم قدردانی کرده و او را خوشحال کرد روز زنده شدن اخلاق انسانی بود.

برخی از ورزشکاران و سلبریتی ها بعد از رسیدن به شهرت روزهای گذشته خود را فراموش کرده و در بهترین حالت تنها به خود، خانواده و اطرافیان نزدیکشان توجه می کنند و جلوی چشمانشان پرده ای گرفته شده و دیگران را نمی بینند اما روز گذشته یک ورزشکار مطرح یونانی جلوه ای دیگر از اخلاق خوب انسانی را به همگان نشان داد.

در روزی که یونان در انتخابی جام جهانی بسکتبال توانست بلژیک قدرتمند را شکست دهد، ستاره یونانی آنتوکومپو که در یونان بسیار معروف و محبوب است و در لیگ ان بی ای نیز بازی می کند به سمت یک ورزشکار معلول ویلچرنشین طرفدار یونان رفت، لباسش را درآورد و امضایی روی آن انجام داده و با عشق به این کودک تقدیم کرد. هواداران حاضر در ورزشگاه نیز به شدت از این کار بسکتبالیست قدردانی کرده و آنها را تشویق کردند.

عکسی از لحظه به یادماندنی خوشحالی کودک معلول

بسکتبالیست معلول

شور و وشوق و خوشحالی زایدالوصف این ویلچرنشین از این اتفاق کاملا مشخص است تا یک روز به یادماندنی توسط ورزشکار با اخلاق یونانی برای وی ثبت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس قدردانی اخلاقی بازیکنان تیم ملی ژاپن در رختکن از میزبان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اخلاق پسندیده و زیبای […]