کد خبر : 14710
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

آیا پنالتی استقلال مقابل گل گهر درست بود؟

آیا پنالتی استقلال مقابل گل گهر درست بود؟
بررسی داوری و کارشناسی دقیق سه صحنه مشکوک بازی استقلال تهران و گل گهر سیرجان از جمله پنالتی دقیقه 90 روی بازیکنان استقلال را بخوانیم.؛

کارشناسی داوری پنالتی استقلال و خطایی که داخل محوطه جریمه گل گهر اعلام شد؟ آیا گل تیم گل گهر به استقلال سالم بود و همچنین پنالتی اعلام شده برای استقلالی ها صحیح اعلام گردید؟

سایت ورزش 3 با بررسی و پرسش از کارشناسان مختلف داوری پاسخ به این سوالها را داده است که البته در نظر داوران نیز اجماع و هماهنگی وجود دارد تا بدون اختلاف به 3 صحنه مشکوک دیدار استقلال و گل گهر سیرجان پاسخ داده و کارشناسی کنند.

در خصوص پنالتی دقیقه 91 استقلال مقابل گل گهر اعلام شده که این پنالتی درست اعلام شده و خطا در داخل محوطه جریمه بود.

آقایان کرمانشاهی، میرزابیگی، عسگری، رودنیل و سلیمانی همگی بر این اعتقادند که خطای پنالتی اعلام شده استقلال صحیح بود و در داخل محوطه انجام شده و ضربه برخورد شده به پهلوی بازیکن استقلال به حدی بود که داور را مجاب کند که خطای پنالتی بگیرد.

در خصوص صحنه مشکوک که بر روی مهدی قائدی اتفاق افتاد نیز در دقیقه 60 مسابقه تمام این کارشناسان بر این اعتقادند برخورد با قائدی در آن صحنه پنالتی نبود و ادامه بازی تصمیم صحیحی بود.

آیا پنالتی استقلال مقابل گل گهر درست بود؟

در خصوص گل به ثمر رسیده گل گهر سیرجان به استقلال که مشکوک به خطا بود نیز همه داوران مذکور بر صحیح بودن گل تأکید داشتند و اعلام کردند اگر تماسی هم وجود داشته در درون دروازه بوده است و خطایی نیز صورت نگرفته است و داور در این صحنه نیز به درستی عمل کرده است.

در مورد اخراج ساپینتو نیز کارشناسان داوری اعلام کردند که احتمالا سرمربی استقلال حرکتی انجام داده یا حرفی گفته که داور کارت قرمز به او نشان داده و بیهوده به مربی کارت قرمز نشان نمی دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها