کد خبر : 13194
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

اتفاق ساده بازیکن ملی پوش را از تیم ملی دور می کند

اتفاق ساده بازیکن ملی پوش را از تیم ملی دور می کند

اتفاق ساده ای که می تواند برای ستاره تیم ملی فوتبال ایران گران تمام شود. ستاره سابق پرسپولیس در یک قدمی از دست دادن تیم ملی قرار گرفته است. با توجه به اینکه بازیکنان اصلی و ثابت تیم ملی که در جام جهانی نیز در ترکیب ثابت قرار می گیرند احتمالا از دل اردوی تدارکاتی

اتفاق ساده ای که می تواند برای ستاره تیم ملی فوتبال ایران گران تمام شود. ستاره سابق پرسپولیس در یک قدمی از دست دادن تیم ملی قرار گرفته است.

با توجه به اینکه بازیکنان اصلی و ثابت تیم ملی که در جام جهانی نیز در ترکیب ثابت قرار می گیرند احتمالا از دل اردوی تدارکاتی تیم ملی در اتریش و همچنین محک جدی آنها مقابل اروگوئه و سنگال حاصل می شود؛ تمامی دعوت شدگان به تیم ملی تمام اهتمام خود را برای انجام بهترین بازی های خود برای قرارگرفتن در ترکیب نهایی کی روش به کار خواهند برد.

با این وجود یک مشکل بزرگ و البته ساده که می تواند به قیمت از دست دادن جام جهانی برای وی تمام شود، گریبان نوراللهی را گرفته است.

احمد نوراللهی به دلیل مشکل ویزا و عدم صدور ویزای اتریش در خطر از دست دادن اردوی تیم ملی و حضور در دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال است، اتفاقی که اگر بیافتد برای این بازیکن بسیار گران تمام خواهد شد چرا که قادر به حضور در این دو بازی مهم سرنوشت ساز نخواهد بود.

اتفاق ساده بازیکن ملی پوش را از تیم ملی دور می کند

تیم ملی فوتبال ایران تحت هدایت کی روش روز یکشنبه به اتریش اعزام خواهد شد و البته لزیونرها نیز مستقیم از کشوری که در آن فوتبال بازی می کنند مستقیم به اتریش خواهند رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها