کد خبر : 15101
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

اسامی بازیکنانی که بیشترین گل در لیگ اروپا زدند

اسامی بازیکنانی که بیشترین گل در لیگ اروپا زدند
نام و اسامی بازیکنانی که دارای بیشترین میزان گل زده در تیم های خوب در لیگ قهرمانان اروپا هستند و از این حیث رکورد دار می باشند.؛

پیش از انجام بازی های امشب لیست و اسامی بازیکنان مطرح فوتبال جهان که توانستند بیشترین تعداد گل را به حریفان در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برسانند را بخوانیم.

در این لیست رونالدو و مسی با اختلاف بسیار کمی قرار دارند. لواندوفسکی نیز در تعقیب این دو گلزن بالفطره است.

در لیست برترین بازیکنان گلزن تاریخ جهان، رونالدو با 140 گل در صدر قرار دارد. مسی نیز در رتبه دوم با اختلاف 15 گله نسبت به وی قرار گرفته است.

روبرت لواندوفسکی نیز با 89 گل در تعقیب این دو مهاجم است که البته به همسن بودن این مهاجم با دو بازیکن برتر دیگر، کمی بعید به نظر می رسد که مهاجم لهستانی بتواند از نظر تعداد گل بتواند خودش را به این دو مهاجم برساند و جایگاهش را بهبود ببخشد. حتی حفظ جایگاه سومی خود را نیز در خضور کریم بنزما سخت می بیند.

اسامی بازیکنانی که بیشترین گل در لیگ اروپا زدند

اسامی بازیکنانی که بیشترین گل در لیگ اروپا زدند

بنزما نیز با 86 گل در رتبه چهارم بیشترین گل های زده شده در لیگ اروپا قرار دارد. مهاجم فرانسوی که جزو بهترین های رئال مادرید است.

در ادامه برترین گلزنان اروپا نام بازیکنانی همچون رائول، رودفن نیستلروی، توماس مولر، زلاتان ابراهیموویچ، شوچنکو و فیلیپو اینزاگی دیده می شود. اسامی بزرگ و خاصی که فوتبال دوستان با آنها کلی خاطره دارند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
غیبت فیل فودن و حضور ریاض محرز در ترکیب اولیه سیتی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] لیگ قهرمانان اروپا، نام فیل فودن […]