کد خبر : 20628
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

علت نبودن شیخ دیاباته در دربی/ مشکل شیخ چیست

علت نبودن شیخ دیاباته در دربی/ مشکل شیخ چیست
چرا شیخ دیاباته در بازی دربی استقلال با پرسپولیس حاضر نبوده و ایا او نیز مشکل با تیم دارد یا خیر؟؛

یحیی گل محمدی به تشریح شرایط شیخ دیاباته و نبودن او با پرسپولیس پرداخت. این مهاجم سیه چرده پرسپولیس در بازی دربی مقابل استقلال بازی نخواهد کرد. در این باره یحیی گل محمدی توضیحاتی داده است.

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری خود عنوان کرد که مشکل شیخ دیاباته تنها و تنها مصدوم شدنش است. وی به بازی با استقلال نخواهد رسید و بازگشتش به شرایط مسابقه دو یا سه هفته زمان لازم دارد.

بنابراین با این توضیحات گل محمدی شیخ دیاباته حداقل دو هفته دور از مسابقات خواهد بود. همچنین وی مشکلی نیز برای ادامه کار با پرسپولیس بعد رفع مصدومیت ندارد.

گل محمدی در خصوص شرایط یورگن لوکادیا نیز توضیح داد که هیچ اطلاع دقیقی در خصوص بازگشت او در دو روز آتی ندارد و از این موضوع باشگاه در جریان است. همچنین از جزئیات چرا رفتن لوکادیا و این که چه زمانی باز خواهد گشت نیز اطلاعات بیشتری ندارد.

یحیی گل محمدی

گل محمدی اعلام کرد بیرانوند نیز مشکلی از نظر مصدومیت نداشته و با ماسک تمریناتش را پیگیری می کند. وحید امیری نیز برای بازی فردا با استقلال می رسد.

گل محمدی اعلام کرد نبود لوکادیا و شیخ دیاباته در دربی مقابل استقلال بی تاثیر نخواهد بود. چرا که بازیکنان اختصاصی تیمشان در پست هجومی بودند و عملکرد خوبی نیز داشتند. دیگر مهاجمان ما هم آماده بوده و امید داریم با دوندگی و تمرکز مناسب موفق عمل کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها