کد خبر : 24687
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

برد دقیقه نودی تراکتور مقابل هوادار آنها را مدعی نگه داشت

برد دقیقه نودی تراکتور مقابل هوادار آنها را مدعی نگه داشت
تراکتورسازی تبریز توانست به هدف خود با گل دقیقه نودی مقابل هوادار برسد.؛

برای قرار گرفتن در کورس مدعیان تراکتورسازی نیاز مبرمی به پیروزی مقابل هوادار داشت. در این بازی خارج از خانه تراکتوری ها البته توانستند به هدف خود با گل دقیقه نودی برسند.

ریکاردو آلوز بار دیگر برای تراکتور سازی تبریز در نقش طراح و بازی ساز و ارسال کننده پاس گل ظاهر شد. او بار دیگر پاس گل به هم تیمی هایش انداخت تا نقش مثبتی در تنها گل تراکتورسازی به هوادار داشته باشد.

گوستاو واگنین توانست در این بازی روی پاس آلوز در دقیقه 90 برای تراکتور گلزنی کند. یک امتیاز مسابقه در شرایطی برای هوادار میزبان در آخرین دقایق از دست رفت که نیمه اول بسیار کم موقعیت دنبال می شد.

تراکتورسازی تبریز

عکس تیمی بازیکنان تراکتورسازی تبریز پیش از دیدار

ساکت الهامی و پاکو خمس سرمربی هوادار و تراکتورسازی تبریز امروز در شرایطی رو در روی هم قرار گرفتند که هر کدام انگیزه بالایی برای موفقیت تیمشان داشتند. الهامی برای تداوم موفقیت بازی های گذشته تیم خود و رو در رویی مقابل تیم سابقش تراکتور و پاکو خمس که حتی به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران نیز گمانه زنی شده بود دارای انگیزه زیادی بودند.

در نهایت و با پایان مسابقه تراکتوری ها پیروز از زمین خارج شدند. مسابقه ای که در استادیوم پاس قوامین و بدون حضور تماشاگران پیگیری شد. داور این مسابقه نیز امیر عرب براقی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها