کد خبر : 12626
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

احتمال جدایی پیکه از بارسلونا به خاطر فرزندان

احتمال جدایی پیکه از بارسلونا به خاطر فرزندان

احتمال رفتن جرارد پیکه به آمریکا برای دور نماندن از فرزندان خود میلان و ساشا و همچنین جدایی از بارسلونا و ترک رقابتهای لالیگا در پی اقدام همسرش شکیرا در خصوص ترک اسپانیا وجود دارد. این احتمال از آنجایی قوت می گیرد که طبق اعلام رسانه ها، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا نیز با توجه به

احتمال رفتن جرارد پیکه به آمریکا برای دور نماندن از فرزندان خود میلان و ساشا و همچنین جدایی از بارسلونا و ترک رقابتهای لالیگا در پی اقدام همسرش شکیرا در خصوص ترک اسپانیا وجود دارد.

این احتمال از آنجایی قوت می گیرد که طبق اعلام رسانه ها، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا نیز با توجه به شرایط و حتی سن و سال پیکه، چندان روی این بازیکن حساب باز نمی کند و این احتمال جدایی پیکه ازبارسلونا را افزایش می دهد.

از این رو که خانواده و فرزندان برای هر کسی مهمترین و در اولویت قرار گرفته ترین چیز می تواند باشد برای پیکه نیز که نشان داده انسان مسئولیت پذیر، احساسی و خانواده دوستی است این موضوع از اهمیت دوچندانی برخوردار است و چنانچه شکیرا فرزندان او را با خود به آمریکا ببرد، بعید است که پیکه جدایی خود از فرزندانش را تحمل کند.

در پی جدایی پیکه و شکیرا اکنون مهمترین موضوع بر سر مناقشه آنها حضانت و سرپرستی بچه ها و همچنین محل زندگی آنهاست.

از سویی دیگر اینترمیامی آمریکا که مدیرعامل آن دیوید بکام است پیشنهاد خوبی به پیکه داده که احتمالا با موافقت با این موضوع، رفتن به لیگ ام ال اس آمریکا برای پیکه تسهیل شود تا پیکه دغدغه ای در ادامه فوتبال خود در کشور آمریکا نداشته باشد و با این اقدام به فرزندان خود نیز نزدیک شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها