کد خبر : 9711
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

دعوای پیکه و شکیرا رنگ و بوی مادی به خود گرفت

دعوای پیکه و شکیرا رنگ و بوی مادی به خود گرفت

رنگ و بوی مادی گرفتن و پولی شدن دعوا و اختلاف جرارد پیکه با شکیرا همسر و مادر دو فرزند خود را به همراه نتیجه آخرین دعوا و پیگری حقوقی شیکیرا از پیکه در خصوص ماجرای حضانت و سرپرستی فرزندان را در مارال نیوز بخوانیم. اختلاف جرارد پیکه و شکیرا را می توان دومین اختلاف

رنگ و بوی مادی گرفتن و پولی شدن دعوا و اختلاف جرارد پیکه با شکیرا همسر و مادر دو فرزند خود را به همراه نتیجه آخرین دعوا و پیگری حقوقی شیکیرا از پیکه در خصوص ماجرای حضانت و سرپرستی فرزندان را در مارال نیوز بخوانیم.

اختلاف جرارد پیکه و شکیرا را می توان دومین اختلاف و دعوای حقوقی پرخبر و جنجال ساز چند وقت اخیر در رسانه ها بعد از اختلاف و مشکل حقوقی جانی دپ و امبر هرد توصیف کرد.

صلح بر سر فرزندان، اختلاف بر سر مسائل مادی

جرارد پیکه که به نظر می رسد در دعوای حقوقی بر سر قبول حضانت و سرپرستی فرزندانش با پیکه به توافق و صلح رسیده جالا بر سر مسائل مادی با یکدیگر به اختلاف رسیده اند.

یک خبرنگار اسپانیایی فاش کرده که اکنون دعوای این زوج معروف بر سر یک هواپیما که البته جت شخصی می نامند است.

عکس شکیرا و پیکه قبل از طلاق و اختلاف

اختلاف شکیرا پیکه

مبلغ این جت بیشتر از 19 میلیون یورو قیمت گذاری و تخمین زده می شود که می تواند از ده مسافر نیز پذیرایی کرده و از سالن غذاخوری و محل تماشای تلویزیون نیز برخوردار است.  این جت که دارای اتاق های خواب مستقل نیز می باشد؛ از قیمت بسیار بالایی برخوردار بوده و این موضوع مالی اکنون مورد دعوا و مناقشه جدی جرارد پیکه و شکیرا خواننده کلمبیایی قرار گرفته است.

هر چند که این رقم های مالی شاید برای این زوج چیزی نباشد اما به هر حال آنچه که به نظر می رسد گویا به این سادگیها قصد کوتاه آمدن از آن را و بخشش به یکدیگر ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
در دعوای شکیرا و پیکه حق با چه کسی است؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در دعوا و اختلاف شکیرا و پیکه شانس […]