کد خبر : 28592
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

احتمال جدایی گرانیت ژاکا از آرسنال و پیوستن به تیم آلمانی

احتمال جدایی گرانیت ژاکا از آرسنال و پیوستن به تیم آلمانی
یک احتمالی که مطرح شده مربوط به جدایی گرانیت ژاکا از تیم فوتبال آرسنال و پیوستن او به تیم لورکوزن از باشگاه های آلمانی خوب است.؛

یک احتمالی که مطرح شده مربوط به جدایی گرانیت ژاکا از تیم فوتبال آرسنال و پیوستن او به تیم لورکوزن از باشگاه های آلمانی خوب است.

احتمال جدایی گرانیت ژاکا از آرسنال قوت گرفته است. یکی از خبرنگاران مشهور ایتالیایی به نام فابرتزیو رومانو اعلام کرده که گرانیت ژاکا در چند قدمی پیوستن به باشگاه بزرگ ریشه دار آلمانی به نام بایرلورکوزن است.

گرانیت ژاکا که با حاشیه های زیادی در آرسنال مواجه شده بود. در چند قدمی پیوستن به لورکوزن قرار دارد. از این رو که لورکوزنی ها از سرمربی صاحب سبک و شناخته شده ای به نام ژابی نیز برخوردارند. این احتمال وجود دارد که چنین انتقال های پر سر و صدای بزرگی در لورکوزن را بیشتر از قبل شاهد شویم.

سرمربی لورکوزن ژابی آلونسو در تلاش است تا تیمی بزرگ و خوب برای فصل آتی جمع کند.

در این صورت و با پیوستن گرانیت ژاکا و دیگر ستاره ها همچون الکس گریمالدو لورکوزن را می توان در قواره مدعی دربوندسلیگا نیز دانست.

تیمی که امسال نیز می توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند. شاید اگر نتایج ضعیف شروع فصل نبود لورکوزن الان جزو 4 تیم بالانشین جدول بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها