کد خبر : 29220
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

زمان انتخاب سرمربی باشگاه ناپولی/ صبوری کنید

زمان انتخاب سرمربی باشگاه ناپولی/ صبوری کنید
برای انتخاب سرمربی رییس باشگاه ناپولی سخت در تلاش است. با این وجود مدیرعامل باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید این باشگاه دعوت به صبوری کرد.؛

توسط رئیس باشگاه ناپولی دعوت به صبوری برای انتخاب سکاندار هدایت باشگاه شد. رییس باشگاه ناپولی همچنین اعلام کرد که بگذارید در جشن قهرمانی از این اتفاق که امشب اتفاق می افتد لذت ببریم.

برای انتخاب سرمربی رییس باشگاه ناپولی سخت در تلاش است. با این وجود مدیرعامل باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید این باشگاه دعوت به صبوری کرد. چرا که هواداران مرتب باشگاه را تحت فشار گذاشته و یا اخبار مربوط به انتخاب سرمربی را جویا می شدند.

رییس باشگاه ناپولی دی لورنتیس در نهایت در باره اعلام انتخاب سرمربی ناپولی گفت این اتفاق زمان می برد. بایستی صبوری کرد.

ناپولی امشب مقابل سمپدوریا در آخرین هفته لیگ سری آ قرار گرفته و بعد از آن جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. به این بهانه رییس باشگاه ناپولی نیز اعلام کرده که بیایید از امشب و جشنی که برای قهرمانی ناپولی درنظر گرفته شده است استفاده کنیم.

دی لورنتیس

جشن قهرمانی ناپولی در حضور خواننده و بازیگران سرشناس

وی همچنین تاکید کرد ناپولی تنها تیمی بوده که در 14 سال پشت سر هم موفق شده که در رقابت های اروپایی حاضر شود. دستاوردی که برای تنها نماینده ایتالیایی با این مهم میسر شده است.

گفتنی است بعد از دیدار تیم ناپولی با سمپدوریا جشن بزرگی برای قهرمانی این تیم در استادیوم دیه گو آرماندو مارادونای ناپولی برگزار می شود.

در جشن درنظر گرفته شده ناپولی بازیگران سرشناس و خوانندگان معروف و سلبریتی های شناخته شده ای نیز حضور خواهند یافت. تا شیرینی این جشن برای هواداران بیشتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها