کد خبر : 31713
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۰:۱۲

احتمال حضور پائولو دیبالا در دیدار با یوونتوس/ سردار شانس بازی را از دست می دهد؟

احتمال حضور پائولو دیبالا در دیدار با یوونتوس/ سردار شانس بازی را از دست می دهد؟
دیبالا از بند مصدومیت رها شده و احتمال این که در دیدار حساس با یوونتوس هم تیمی هایش را همراهی کند وجود دارد. اتفاقی که می تواند به تعویض یا عدم حضور سردار در ترکیب رمی ها بیانجامد.؛

با توجه به مصدومیتی که گریبان پائولو دیبالا در دیدار با فیورنتینا گرفته بود در نهایت این بازیکن دور از میادین بود. اتفاقی که به حضور بیشتر سردار آزمون در ترکیب نیز می توانست کمک کند.

با این وجود خبر رسیده که شرایط بازی را پائولو دیبالا تقریبا به دست آورده است. خبر خوبی برای مورینیو که می تواند بعد از این روی قابلیت های این ستاره خود بیش از پیش حساب باز کند.

شنیده ها حاکی از این بوده که چه بسا این بازیکن بتواند هم تیمی هایش را در دیدار حساس مقابل یوونتوس نیز همراهی کند.

دیبالا

لحظه مصدومیت دیبالا مقابل فیورنتینا

پائولو دیبالا پیش تر از این در دیدار با فیورنتینا دچار مصدومیت از ناحیه ران پای چپ خودش شده بود. با این وجود با توجه به این که پائولو دیبالا به تازگی به میادین بازمی گردد احتمال این که ستاره رمی ها از ابتدا فرصت بازی را مقابل یوونتوس پیدا کند کمی کم است، مگر این که مورینیو ریسک کرده و او را از ابتدا راهی میدان کند. که البته کمی بعید به نظر می رسد

سردار آزمون نیز در بسیاری از دیدارهای رم به عنوان بازیکن تعویضی از اواسط یا اواخر نیمه دوم راهی زمین شده است.

با این وجود احتمال این که سردار در دیدار با یوونتوس از ابتدا در ترکیب قرار گرفته و در نیمه دوم با تعویض کردنش با پائولو دیبالا به ستاره دیگرش میدان دهد نیز وجود دارد. باید دید تدابیر نهایی ژوزه مورینیو چگونه خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها