کد خبر : 32450
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴

در صورت چه اتفاقی سپاهان مقابل تراکتورسازی در تبریز بازی نمی کند؟

در صورت چه اتفاقی سپاهان مقابل تراکتورسازی در تبریز بازی نمی کند؟
سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در 15 فروردین 1403 مقابل هم قرار می گیرند. بازی که حساسترین دیدار هفته خواهد بود.؛

بازی سپاهان اصفهان و تراکتور سازی در 15 فروردین در صورت بروز این اتفاق لغو شده و برگزار نخواهد شد. رضا فتاحی، مدیر تیم فوتبال سپاهان در خصوص دیدار معوقه تراکتورسازی تبریز با سپاهان اصفهان که در 15 فروردین 1403 برگزار خواهد شد مطالبی را بیان کرد.

وی گفت در صورت این که اتفاق هایی که در بازی فصل پیش در استادیوم یادگار امام رقم خورد، پیش بیاید تیم فوتبال سپاهان اصفهان وارد زمین نشده و با تراکتورسازی بازی نخواهد کرد.

به گفته مدیر سپاهان در فصل پیش در دیدار برگشت اتفاق های عجیبی پیش آمد که تاسف برانگیز و عجیب بود. قابل توجه ترین موضوع بعد از آن نیز این بود که نه در زمان انجام بازی و نه بعد از اتمام آن هیچ کسی با این اتفاق های روی داده برخوردی نداشت.

رضا فتاحی، مدیر تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: در طول زمان برگزاری آن مسابقه بارها موضوع را به ناظر مسابقه یادآور شدیم ولی هیچ برخورد جدی صورت نپذیرفت. اتفاق هایی نیز که در بخش داوری رخ داد آسیب زیادی را به سپاهان در آن دیدار وارد کرد.

فتاحی ادامه داد: همگان متوجه شدند که در طول زمان برگزاری دیدار تراکتور و سپاهان 90 دقیقه لیزر در دیدگان سنگربان تیم ما و همچنین دیگر بازیکنان بود ولی کسی آن را جدی نگرفت.

سپاهان مقابل تراکتور تیم را از زمین بیرون می کشد، اگر …

او با این سوال که در زمین مسابقه باید چه اتفاقی بیافتد که برگزاری آن متوقف شود؟، تاکید کرد: چنانچه اتفاق های مشابه در استادیوم یادگار امام تبریز مقابل تراکتورسازی تکرار شود در هر دقیقه ای از زمان بازی که باشد تیم را از زمین بیرون می کشانیم و بایستی تبعات این اتفاق را افرادی قبول کنند که باعث وجود چنین شرایطی در دیدار شدند.

رضا فتاحی، مدیر تیم فوتبال سپاهان ابراز امیدواری کرد به دلیل اهمیت دیدار دو تیم از داورانی باتجربه استفاده شود و از فدراسیون نیز تقاضامندیم بهترین داور و نماینده را برای این بازی برگزیند و ناظر و نماینده ویژه مسابقه تراکتور سازی و سپاهان نیز مستقر گردند تا اتفاق هایی که پیش از این در دیدار دو تیم رخ داد را شاهد نشویم.

او از اتفاق هایی که درفصل پیش در بازی دو تیم رخ داد به عنوان روز تلخ برای فوتبال کشورمان یاد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها