کد خبر : 16393
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۰۵

اخراج اخباری کار تراکتور در اصفهان را سخت کرد

اخراج اخباری کار تراکتور در اصفهان را سخت کرد
اخراج اخباری کار تراکتور در اصفهان را سخت کرد تا شکست سنگین در دیدار پرگل را مقابل سپاهان تجربه کنند.؛

به گزارش مارال نیوز، در دیداری حساس تراکتورسازی شکست پرگلی را تجربه کرد. آنها از دقیقه 20 اخباری را اخراج شده می دیدند. بعد از آنکه سپاهانی ها خیلی زود و توسط عیسی مرادی در دقیقه 6 به برتری رسیدند، در دقیقه 20 نیز در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفتند.

اخباری که برای دفع توپ از دروازه بیرون آمد با دستش مجبور شد در خارج از محوطه جریمه توپ را با دستش بزند تا به دلیل گرفتن صد درصدی موقعیت به دست آمده برای سپاهان؛ داور اقدام به اخراج اخباری کند.

اتفاقی که البته با اعتراض دروازه بان تراکتور برای نداشتن کارت قرمز حرکتش همراه بود. اما داور تصمیمش را گرفته بود. اخباری به دلیل این خطا به صورت مستقیم از بازی اخراج شد.

رامین رضاییان در دقیقه 26، و شهریار مغانلو نیز در دقیقه 85 دیگر گلهای سپاهان را به ثمر رساندند. عیسی مرادی دومین گل خود در این دیدار را نیز با پاس گل فرشاد احمدزاده در دقیقه 39 به ثمر رساند.

البته تراکتوریها توانستند دو گل خورده شده خود را جبران کنند. آنها که کاوه رضایی را با شروع نیمه دوم وارد زمین کرده بودند در دقیقه 55 به گل اولشان توسط این بازیکن اسبق استقلال رسیدند و محمد کریمی نیز یک گل به خودی زد تا در نهایت بازی 4 بر 2 به سود سپاهان در اصفهان به اتمام برسد.

تراکتور بعد از روند صعودی و بردهای پیاپی خود بالاخره در یک دیدار خارج از خانه و مقابل سپاهان مدعی قهرمانی نتیجه را واگذار کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
رونالدو با تیم جوانان منچستریونایتد هم تمرین نکرد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از اخراج موقت رونالدو از […]