کد خبر : 5200
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

بیوگرافی گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی بلندقامت پرسپولیس

بیوگرافی گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی بلندقامت پرسپولیس

بیوگرافی مدافع اهل گرجستان پرسپولیس گیورگی گولسیانی به همراه سوابق حرفه ای و تیمهایی که بازی کرده است. زندگینامه گولسیانی بیوگرافی کوتاه از آن را بخوانید. به گزارش مارال نیوز، به بهانه انعقاد قرارداد گولسیانی با پرسپولیس تهران، مختصری از زندگینامه این مدافع بلندقامت کهنه کار باتعصب را با هم می خوانیم. زندگینامه بازیکن گرجی

بیوگرافی مدافع اهل گرجستان پرسپولیس گیورگی گولسیانی به همراه سوابق حرفه ای و تیمهایی که بازی کرده است. زندگینامه گولسیانی بیوگرافی کوتاه از آن را بخوانید.

به گزارش مارال نیوز، به بهانه انعقاد قرارداد گولسیانی با پرسپولیس تهران، مختصری از زندگینامه این مدافع بلندقامت کهنه کار باتعصب را با هم می خوانیم.

زندگینامه بازیکن گرجی پرسپولیس

گیورگی گولسیانی در سال 1991 به دنیا آمده و 31 ساله است. او در شهر تفلیس گرجستان به دنیا آمده و از پستهای تخصصی او می توان به هافبک دفاعی و مدافع میانی یاد کرد.

مدافع گرجستانی پرسپولیس گولسیانی

گولسیانی در باشگاه جدید پرسپولیس

قد گولسیانی یک متر و 93 سانتی متر می باشد تا یک سر و گردن بلندقامت تر از بسیاری از مهاجمان و مدافعان حاضر در لیگ برتر محسوب شود.

بیوگرافی گولسیانی

تیم سابق گولسیانی و بیوگرافی

او در رده جوانان در بزرگترین و محبوبترین تیم گرجستان یعنی دینامو تفلیس بازی می کرد و مطمئنا تجاربی که از حضور در این باشگاه مطرح اروپایی به دست آورده می تواند به موفقیت او در باشگاه و تیمهای جدیدش کمک کند.

در مدت حضور گولسیانی در سپاهان این بازیکن 62 بازی برای زردپوشان اصفهانی انجام داد و در این مدت 9 گل نیز برای تیم باشگاهیش به ثمر رساند.

بازیکن گرجستانی گولسیانی

مدافع گرجستانی پرسپولیس گولسیانی بیوگرافی

گیورگی گولسیانی پیش تر از این نیز یک فصل در نساجی مازندران بازی کرده و در 22 بازی 5 گل زده بود.

یک دوره کوتاهی را نیز گولسیانی در ذوب آهن اصفهان بازی کرده و 20 بازی نیز برای این تیم اصفهانی انجام داده بود.

بازی های ملی گولسیانی در گرجستان

گولسیانی در سال 2015 به تیم ملی گرجستان دعوت شد اما بازی ملی برای این تیم نداشته است. البته او در تیم ملی زیر 19 سال گرجستان 3 بازی ملی انجام داده است.

بیوگرافی گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی بلندقامت پرسپولیس

گولسیانی کیست

گیورگی گولسیانی پنجمین خرید پرسپولیس در این فصل از رقابتها محسوب می شود تا شمار خریدهای مطرح پرسپولیس بیشتر شده و تا به اینجای کار برنده نقل و انتقالاتی فوتبال کشورمان محسوب شود.

سوابق و افتخارات گولسیانی مدافع پرسپولیس

گولسیانی در لیگ برتر خلیج فارس به همراه ذوب آهن توانسته یکبار عنوان نائب قهرمانی را کسب کند.

گیورگی گولسیانی در سپاهان اصفهان نیز دو بار عنوان نائب قهرمانی را در لیگ برتر در سالهای 97/98 و 1399/1400 کسب کرده است. او البته با تیم دینامو تفلیس گرجستان 3 بار فاتح لیگ گرجستان و 4 بار نیز فاتح جام حذفی گرجستان شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اواسط فصل منتظر بهترین پرسپولیس باشید | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گیورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس بعد از انجام بازی و پیروزی مقابل نفت آبادان در ورزشگاه آزادی اعلام کرد که ما تلاش می کنیم که عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم چرا که بهترین هدف ها را دنبال می کنیم. […]

trackback
دیدار با دفاع فشرده دشوار است/ بابت کلین شیت خوشحالیم | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گولسیانی مدافع دارای […]