کد خبر : 8916
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

ادعای جالب باشگاه عربی در خصوص خرید بازیکنان بزرگ

ادعای جالب باشگاه عربی در خصوص خرید بازیکنان بزرگ

ادعای جالب یک باشگاه در لیگ مصر در خصوص خرید بازیکنان بزرگ؛ یکی از مالکان متمول تیم عربی ادعای جالبی در خصوص خریدن بازیکنان بزرگ در فصل نقل و انتقالاتی داشت. ادعای عجیب و البته جالب مدیرعامل یکی از باشگاه های عربی را در مارال نیوز بخوانید. بعد از مدتها باز هم چهره محبوب باشگاه

ادعای جالب یک باشگاه در لیگ مصر در خصوص خرید بازیکنان بزرگ؛ یکی از مالکان متمول تیم عربی ادعای جالبی در خصوص خریدن بازیکنان بزرگ در فصل نقل و انتقالاتی داشت. ادعای عجیب و البته جالب مدیرعامل یکی از باشگاه های عربی را در مارال نیوز بخوانید.

بعد از مدتها باز هم چهره محبوب باشگاه الزمالک باشگاه مردمی و قدیمی و ریشه دار مصر، آقای مرتضی منصور به عنوان رئیس و مدیرعامل این باشگاه منصوب شد. انتصابی که با ادعاهای جالبی نیز همراه شد.

باشگاه عربی خرید بازیکن

مدیرعامل باشگاه عربی و اظهار نظر جالب

این انتخاب و برگزیده شدن منصور به عنوان مسئول باشگاه الزمالک برای پنجمین سری است که اتفاق می افتاد. او حالا در جدیترین صحبتهای خود ادعای جالبی در خصوص خرید بازیکنان مطرح در جهان داشته است.

منصور اعلا کرد:

به متمول ترین باشگاهی در کشور مصر تبدیل خواهیم شد که قادر خواهیم شد با بازیکنان بزرگ و هر چهره ای که بخواهیم، قرارداد امضا کنیم ولو اگر آن بازیکن مدنظر ما در رئال مادرید مشغول بازی کردن باشد.

وی همچنین خبر احداث استادیوم جدید الزمالک و بهره گیری از ظرفیت مالی عضوهای جدید را نیز خاطر نشان کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پولدارترین انگلیسی خواهان خرید منچستر شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] راتکلیف» خواهان خرید باشگاه منچستر […]