کد خبر : 2965
تاریخ انتشار : جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

تغییر در روش ثبت طلاق در شهرهای ایران و دفترهای سنتی

تغییر در روش ثبت طلاق در شهرهای ایران و دفترهای سنتی

روش ثبت ازدواج و طلاق در ایران به زودی تغییر می باید و طی آن دفترهای سنتی با تغییر در وضعیت ارائه خدمات هوشمند سازی می شوند. پیش از این صحبتهایی در خصوص هوشمندسازی و الکترونیکی شدن اقدامات مربوط به طلاق و ازدواج در دفاتر انجام شده بود و گمانه زنی های مستمری در این

روش ثبت ازدواج و طلاق در ایران به زودی تغییر می باید و طی آن دفترهای سنتی با تغییر در وضعیت ارائه خدمات هوشمند سازی می شوند.

پیش از این صحبتهایی در خصوص هوشمندسازی و الکترونیکی شدن اقدامات مربوط به طلاق و ازدواج در دفاتر انجام شده بود و گمانه زنی های مستمری در این حوزه انجام می شد.

تغییر نحوه ازدواج و طلاق

ثبت طلاق و ازدواج در کشور تغییر می کند

الکترونیکی شدن ثبت ازدواج و طلاق

رئیس سازمان ثبت اسناد به این دغدغه و سوال مهم در خصوص نحوه و چگونگی ارائه خدمات به متقاضیان مربوطه در بخش ازدواج و طلاق پاسخ داده است.

بنا بر قوانین جدید و همچنین راهبرد تعیین شده برای ایجاد تحول هوشمند سازی و همچنین الکترونیکی سازی، برنامه ریزی شده که تمامی اقدامات و کارهای انجام یافته در دفاتر ازدواج و طلاق الکترونیکی انجام یابد.

بدین منظور گفته شده که دفاتر سنتی ازدواج و طلاق نیز برچیده می شود.

جزئیات و نحوه کار دفاتر ازدواج و طلاق سنتی به همراه جزئیات آن در اخبار منعکس شده در سایت رسمی سازمان ثبت اسناد و سایر رسانه ها به زودی و احتمالا طی روزهای آتی بیشتر انعکاس خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها