کد خبر : 8086
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

بیوگرافی یگور کاتاتو بازیکن برزیلی احتمالی قرمزها

بیوگرافی یگور کاتاتو بازیکن برزیلی احتمالی قرمزها

یگور کاتاتو مهاجم برزیلی پرسپولیس کیست؟ بیوگرافی مهاجم احتمالی پرسپولیس یگور کاتاتو که سالها در فوتبال برزیل حضور داشته را در مارال نیوز می خوانیم. یگور کاتاتو هم اکنون 27 سال سن دارد. او فصل پیش در سری دوم باشگاه های برزیل بازی می کرد. البته آمار یگور کاتواتو چندان هم جالب نبود و او

یگور کاتاتو مهاجم برزیلی پرسپولیس کیست؟ بیوگرافی مهاجم احتمالی پرسپولیس یگور کاتاتو که سالها در فوتبال برزیل حضور داشته را در مارال نیوز می خوانیم.

یگور کاتاتو هم اکنون 27 سال سن دارد. او فصل پیش در سری دوم باشگاه های برزیل بازی می کرد. البته آمار یگور کاتواتو چندان هم جالب نبود و او در 17 دیداری که برای تیمش داشت تنها 5 گل به ثمر رساند که برای یک مهاجم نمی تواند آمار چندان خوبی باشد.

البته باید عملکرد تیمی که یگور کاتاتو در آن حاضر بود را نیز سنجید و چه بسا تفکرات مربی او دفاعی بوده و یا بازیکنان کناری و هافبک ها در خلق موقعیت برای یگور کاتاتو عاجزبودند و یا اینکه نیمه دیگر را هم دید و اذعان کرد که یگور کاتاتو را در فصل پیش یک بازیکن افت کرده نسبت به گذشته بود و از نظر فنی افت داشته است.

البته یگور کاتاتو در فصل پیش سری دو برزیل توانست 2 پاس گل هم به هم تیمی های خود ارسال کرده بود.

تلاش ناکام پرسپولیس برای مخفی نگه داشتن اسم یگور کاتاتو

تلاش پرسپولیس برای مخفی ماندن اسم یگور کاتاتو بالاخره نتیجه نداد چرا که پرسپولیس بیشتر از این تلاشهایش برای جذب مهاجم خارجی ناموفق بوده و اعلام اسامی پیش از قرارداد بستن نیز خوش یمن نبود، طبیعتا کادر فنی نیز تمایلی به فاش شدن اسم این مهاجم پیش از عقد قرارداد نداشتند اما بالاخره این اتفاق قبل از بستن قرارداد اتفاق افتاد.

باید دید روند مذاکرات با کاتاتو چگونه پیش می رود و ایا اصلا کادر فنی تیم نظر نهایی مثبت خود را نسبت به یگور کاتاتو اعلام خواهند کرد یا ماجرایی شبیه به کاسیانو مهاجم احتمالی دیگر پرسپولیس تکرار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها