کد خبر : 13010
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

اذیت مادریدی ها توسط لایپزیک با بازی خوب تیم آلمانی

اذیت مادریدی ها توسط لایپزیک با بازی خوب تیم آلمانی

تیم خوب و منسجم آلمانی لایپزیک که از مدت زمان حضور خود در سطح اول بوندسلیگا آلمان توانسته در لیگ داخلی نیز موفق ظاهر شده و همواره برای بایرن مونیخ در مسیر قهرمانی دردسرهای زیادی درست کند، در دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید نیز خوش درخشید. در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان

تیم خوب و منسجم آلمانی لایپزیک که از مدت زمان حضور خود در سطح اول بوندسلیگا آلمان توانسته در لیگ داخلی نیز موفق ظاهر شده و همواره برای بایرن مونیخ در مسیر قهرمانی دردسرهای زیادی درست کند، در دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید نیز خوش درخشید.

در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیدار خارج از خانه لایپزیک مقابل رئال مادرید بازی روان و خوبی به نمایش گذاشت.

آنها مادردیدیها را با بازی روان و خوب و منسجم دفاعی اذیت کردند و تا دقیقه 80 نیز رئال مادرید موفق به گلزنی در مقابل این تیم کم هزینه نشده بود تا اینکه روی تیزهوشی و پاس گل خوب وینیسیوس جونیور و گل زنی از راه دور فدریکو والورده اولین گل رئالی ها به ثمر برسد.

در ادامه دیدار، لایپزیک که نمی خواست امتیاز از دست بدهد بازی هجومی تر از خود نشان داد و این موضوع باعث شد تا مارکو آسنسیو در دقیقه 91 گل دوم رئالی ها را به ثمر برساند تا پیروزی سخت رئال با نتیجه 2 بر 0 مقابل لایپزیک آلمان ثبت شود.

رئال مادرید در سالهای اخیر نشان داده که متکی به هیچ بازیکنی نبوده و بعد از جدایی رونالدو از این تیم نیز روند رو به جلو و خوب خود را ادامه داده است؛ رئال حالا در نبود کریم بنزما به دلیل مصدومیت نیز همچنان آقایی می کند و قصد شکست و از دست دادن امتیاز به این سادگی ها را ندارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها