کد خبر : 16765
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

شکست ناپذیری رئال تبدیل به رویا شد/ لایپزیک حریفی در قواره قهرمانی

شکست ناپذیری رئال تبدیل به رویا شد/ لایپزیک حریفی در قواره قهرمانی
شکست ناپذیری رئال ماردید با باختشان مقابل لایپزیک تبدیل به رویا گردید.؛

حریفی خوشنام و پرتلاش در قواره قهرمانی ظاهر شد. لایپزیک دیشب در لیگ قهرمانان رئال مادرید را اذیت کرد. تیم خوب لایپزیک آلمان که در سالهای اخیر به خوبی توانسته رشد کند مقابل رئال مادرید به برد مهمی دست یافت. پیروزی که بعد از هفته ها نباختن رئال مادرید در لیگ قهرمانان و همچنین لالیگا رقم زده شد.

با این پیروزی لایپزیک نشان داد که می تواند در لیگ قهرمانان حتی تا جمع تیمهای نهایی نیز راه یابد چرا که بردن رئال کار هر تیمی نیست.

گزافه نخواهیم گفت که اگر بگوییم این پیروزی لایپزیک را بازیکنان این تیم مدیون بازی خوب خود در دقایق ابتدایی بازی هستند. بازی خوب آنها و البته بد بازی کردن رئال در شروع نیمه اول با دو گل گواردیول و انکونکو در 20 دقیقه ابتدایی همراه شد. با این گل ها در همان دقایق ابتدایی لایپزیک مزد بازی رو به جلو و خوب خود را با دو گل گرفت.

در دقیقه انتهایی نیمه نخست وینیسوس جونیور یکی از گلهای خورده رئال را جبران کرد تا بازی 2 بر 1 در نیمه اول به اتمام برسد. با شروع نیمه دوم رئالی ها طبق پیش بینی در صدد حملات گسترده ای بودند که البته در زدن ضربات آخر به مشکل می خوردند.

لایپزیک

تیم فوتبال لایپزیک، مقتدر، منسجم و همصدا

دفاع خوب لایپزیکی ها و استفاده از ضد حمله خوب باعث شد تا آنها در دقیقه 80 توسط تیمو ورنر به سومین گل نیز برسند.

در آخرین لحظات بازی و چهارمین دقیقه تلف شده رودریگو در دقیقه 94 گل دوم رئالی ها را با وجود اینکه به ثمر رساند اما این گل برای پیروزی یا تساوی رئالی ها کافی نبود تا آنها 3 بر 2 مقابل لایپزیک بازی را واگذار کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها