کد خبر : 12330
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۳۱

کریم بنزما چند هفته مصدوم است؟ + دلیل مصدومیت

کریم بنزما چند هفته مصدوم است؟ + دلیل مصدومیت

دلیل مصدومیت بنزما به همراه جزئیات مصدوم شدن و میزان دوری کریم بنزما از ترکیب اصلی رئال مادرید را در بازی های پیش رو مرور می کنیم. بعد از مشکلی که برای زانوی پای راست کریم بنزما در تقابل با سلیتک پیش آمد متاسفانه می توان پیش بینی کرد که در همان لحظه برخورد و 

دلیل مصدومیت بنزما به همراه جزئیات مصدوم شدن و میزان دوری کریم بنزما از ترکیب اصلی رئال مادرید را در بازی های پیش رو مرور می کنیم.

بعد از مشکلی که برای زانوی پای راست کریم بنزما در تقابل با سلیتک پیش آمد متاسفانه می توان پیش بینی کرد که در همان لحظه برخورد و  وهله اول مصدومیت بنزما جدی است.

معاینات اولیه دوری از میادین بنزما به مدت سه هفته را خبر می داد اما اکنون بعد از معاینات دقیق تر و مشخص شدن مصدومیت وی، اعلام شد که بنزما نهایتا تا 10 روز آینده می تواند به ترکیب رئال مادرید برگردد و چه بسا این اتفاق زودتر نیز بیافت.

مصدومیت کریم بنزما

بنابراین هواداران رئال مادرید و همچنین تیم ملی فرانسه نگران از دست دادن بازیهای حساس رئال و فرانسه در نبود بنزما نباشند و این بازیکن در کمتر از دو هفته به میادین باز خواهد گشت.

با درخششی که ادن هازارد در دیدار با سلیتک داشت نبود کریم بنزما در ترکیب رئال چندان احساس نشد و باید دید در دو بازی آتی در نبود بنزما کار رئال مادرید چگونه پیش خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نگران نبودن آنچلوتی نسبت به مصدومیت و شرایط بدنی بنزما | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بدنی و مصدومیت کریم بنزما، کارلو آنجلوتی […]

trackback
رئال بدون بنزما هم ترسناک است/ 4 گل هدیه به مایورکا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نشان داد بدون کریم بنزما هم ترسناک است و […]