کد خبر : 10110
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

از جدایی تا وصال مهرداد محمدی به لیگ ایران

از جدایی تا وصال مهرداد محمدی به لیگ ایران

خبر مارال نیوز؛ مهرداد محمدی که در العربی قطر عضویت دارد در یک قدمی جدایی از باشگاهش قرار گرفته تا فاصله وصال تا ایران و بازی در لیگ برتر این مهاجم تراز اول زیاد نباشد. چنانچه مهرداد محمدی از ایران پیشنهاد خوب داشته باشد شاید این پیشنهاد را قبول کند مگر اینکه خود تمایل به

خبر مارال نیوز؛ مهرداد محمدی که در العربی قطر عضویت دارد در یک قدمی جدایی از باشگاهش قرار گرفته تا فاصله وصال تا ایران و بازی در لیگ برتر این مهاجم تراز اول زیاد نباشد.

چنانچه مهرداد محمدی از ایران پیشنهاد خوب داشته باشد شاید این پیشنهاد را قبول کند مگر اینکه خود تمایل به ادامه دادن فوتبالش  در خارج از کشور داشته باشد.

باید منتظر روزهای آتی و تصمیم نهایی مهرداد محمدی در این خصوص باشیم و ببینیم اصلا باشگاه العربی موافقت خود را با جدایی محمدی اعلام می کند یا خیر.

مهرداد محمدی در فصل پیش در باشگاه العربی عضویت داشت و با توجه به قرارداد چند هفته پیش منعقد شده این باشگاه با عمر السومه که هم پست با محمدی است؛ مهرداد محمدی تقاضای جدایی از این باشگاه را کرده است.

مهرداد محمدی فصل پیش به علت مصدومیتهایی که گریبانش را می گرفت بازی های فصل را از دست داد.

عکس مهرداد محمدی در العربی

مهرداد محمدی بازیکن جدایی

این مهاجم امیدوار بود در این فصل بدرخشد و با به دست آوردن فرصت بازی برای تیمش موفقتر از قبل باشد اما بعد از قرارداد باشگاه با عمر السومه تمام معادلات بر هم خورد.

مهرداد محمدی در سه دیدار قبلی العربی در لیگ قطر حضور داشته و بازی های درخشانی را نیز از خود در این مدت به نمایش گذاشت و توانست با یک گل و یک پاس گل به خوبی عمل کند.

باشگاه العربی هم اکنون صدرنشین لیگ قطر بوده و از شانسهای نخست قهرمانی نیز محسوب می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پرسپولیس باید قید مهرداد محمدی را بزند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شناس ایرانی؛ مهرداد محمدی که در هفته های […]