کد خبر : 15044
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۲۱

نماینده چلسی طارمی را تیررس خرید کرد

نماینده چلسی طارمی را تیررس خرید کرد
نماینده استعدادیاب باشگاه چلسی زحمت سفر به پرتغال داد تا بازی طارمی را از نزدیک دیده و عملکرد او را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد.؛

باشگاه چلسی که به دنبال خرید بازیکنان ستاره و خاص است از مدتها قبل مهدی طارمی را جزو گزینه های خود قرار داده است و بدین منظور حتی نماینده استعدادیاب خودش را نیز به پرتغال فرستاد تا از نزدیک عملکرد طارمی را مدنظر قرار دهد.

نماینده این باشگاه متمول انگلیسی در دیدار پورتو و براگا برای بررسی دیدار عملکرد طارمی در ورزشگاه حضور داشت تا از نزدیک روند ستاره بوشهری را بررسی کند.

از قضا طارمی در بازی مذکور نیز با وجود عدم گلزنی اما بهترین بازی خود را انجام داد و روی 3 گل از چهار گل تیمش تاثیرگذار بود.

چلسی با وجود به خدمت گیری اوبامیانگ اما به نظر می رسد به دنبال خرید یک مهاجم طراز اول دیگر است و با توجه به قیمت مهدی طارمی و همچنین تجربه بین المللی و ویژگی های خاص او، این بازیکن شدیدا می تواند برای چلسی وسوسه برانگیز باشد.

حضور استعدادیاب چلسی در ورزشگاه پورتو نیز نشان دهنده عزم جدی آنها برای خرید طارمی است و باید منتظر تعطیلات تابستانی یا اتمام فصل باشیم تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها