کد خبر : 32063
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

از دست دادن تمرکز بایرن مونیخ باعث شکست مقابل لاتزیو شد

از دست دادن تمرکز بایرن مونیخ باعث شکست مقابل لاتزیو شد
از دلایل مهمی که باعث نتیجه نگرفتن شاگردان توخل شد می توان به از دست دادن تمرکز بایرن مونیخ مقابل لاتزیو اشاره کرد.؛

به گزارش مارال نیوز، در حالی که کمتر کسی فکر می کرد بایرن مونیخ نتواند از سد لاتزیو عبور کند، در نهایت آنها با یک گل شکست خوردند.

در این دیدار با وجود این که بایرن مونیخی ها از نظر تعداد پاس های صحیح و مالکیت توپ نسبت به لاتزیو برتر بودند، اما در قدر دانستن موقعیت های گلزنی خود ناکام بودند.

بعد از این شکست توخل سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری دیدگاه خود را عنوان کرد.

توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ درباره این شکست اعلام کرد در نیمه اول بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و چندین بار موفق شدیم موقعیت های خوب گلزنی خلق کنیم. با این وجود در نیمه دوم شرایط فرق کرده و پویایی و تمرکز خود را از دست دادیم.

بی اطلاعی از دلیل تمرکز از دست رفتن بایرنی ها

وی به بیان این که علت اتفاق از دست دادن تمرکزشان در نیمه دوم را نمی داند افزود هر کاری انجام دادیم در راستای شکست در این دیدار پیش رفت. با این وجود همه چیز در دستانمان بود.

وی همچینن به اشتباهات فردی زیاد هم تیمی هایش نیز در این بازی اشاره کرد.

توماس توخل یادآور شد از شکست مقابل لاتزیو ناامید و عصبانی بوده و افزود تصور می کند که این خودشان بودند که شکست بودند و اطمینان ندارد که لاتزیو پیروز شده باشد. هنوز اطلاع ندارم چرا اعتقاد و ایمان تیم در نیمه دوم از بین رفت ولی این اتفاق رقم خورد و بعد از آن از حریف عقب افتادیم.

توماس توخل

امیدواری بایرن مونیخ برای عبور از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

پینوشت: با وجود شکست یک گله بایرن مونیخ از لاتزیو در مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اما آنها امیدوارند در دیدار برگشت از سد لاتزیو عبور کرده و در این مرحله حذف نشوند.

بایرنی که مطمئنا از شانس های قهرمانی نیز محسوب می شود. با توجه به شکست اخیر بایرن مونیخ از لورکوزن آن هم با سه گل انتقادها از توماس توخل و تیمش افزایش یافته و چنانچه در این مرحله از لیگ قهرمانان نیز شکست بخورند این انتقادات می تواند به بالاترین حد ممکن رسیده و چه بسا جایگاه توخل در بایرن مونیخ متزتزل تر نیز شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها