کد خبر : 7916
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱

تغییر قیافه مرتب ارسلان مطهری در استقلال سوژه شد

تغییر قیافه مرتب ارسلان مطهری در استقلال سوژه شد

سوژه شدن تغییر چهره و ریش و سیبیل، تغییر قیافه ارسلان مطهری، در مورد تغییر دادن مستمر قیافه و چهره توسط ارسلان مطهری و تیپ جدید و قیافه او در تمرینات استقلال تهران در مارال نیوز بخوانید. سوژه جدید بازیکنان استقلال برای شوخی و مزاح با ارسلان مطهری تغییر چهره و قیافه مستمر اوست. ارسلان

سوژه شدن تغییر چهره و ریش و سیبیل، تغییر قیافه ارسلان مطهری، در مورد تغییر دادن مستمر قیافه و چهره توسط ارسلان مطهری و تیپ جدید و قیافه او در تمرینات استقلال تهران در مارال نیوز بخوانید.

تغییر چهره مرتب ارسلان مطهری

سوژه جدید بازیکنان استقلال برای شوخی و مزاح با ارسلان مطهری تغییر چهره و قیافه مستمر اوست. ارسلان مطهری که در چند وقت اخیر قیافه و تیپ خود را مرتب عوض کرده  است این بار با تعبیر جالبی از سوی برخی از بازیکنان استقلال تهران مواجه شدهو او را با عنوان مرد هزار چهره صدا زدند.

سوژه شدن تغیر قیافه

سیر تغییر و تحولات چهره ارسلان مطهری

همزمان با آغاز تمرینات استقلال تهران با سرمربیگری ریکاردو ساپینتو، با گذاشتن ریش و سیبیل ارسلان مطهری همراه بود اما دقیقا 48 ساعت بعد از این اتفاق، او ریشهایش را زده و تنها با سیبیل به محل اردو می امد.

حالا او دیروز سیبیل هایش را هم تراشیده و طاهر کاملا متفاوتی را نسبت به گذشته برای خود درست کرده است.

قیافه جدید ریش و سیبیل

این اتفاق باعث گردیده تا بازیکنان استتقلال به او لقب مرد هزار چهره داده و با این عنوان با ارسلان مطهری شوخی کنند.

ارسلان مطهری امسال در استقلال تهران روزهای سختی را از نظر قرارگیری در ترکیب اصلی به نظر خواهد داشت چرا که رقبای او رقبایی بسیار سرسخت هستند. در روزهای پرترافیک خط حمله استقلال و در حضور بازیکنانی همچون کاوه رضایی و سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی، ارسلان مطهری برای موفقیت و قرارگیری در ترکیب ثابت کار سختی داشته و باید تمام تلاش خود را به کار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تعجب مدیر برنامه مطهری از شایعه پرسپولیسی شدن ارسلان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پرسپولیسی شدن ارسلان و شایعات اخیر […]