کد خبر : 1582
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

قیمت نان تا پایان سال 1401 چند می شود

قیمت نان تا پایان سال 1401 چند می شود

قیمت نان تا پایان سال 1401 چند می شود. پیش بینی قیمت نان در ماههای آینده و چگونگی تعیین قیمت و بهای آن در شهرها و مناطق مختلف کشور را بخوانید. مهمترین و اصلیترین مرجع و منبع برای پیگیری اخبار، جویا شدن آن از زبان مسئولان تصمیم ساز هست و در این خصوص سخنگوی دولت

قیمت نان تا پایان سال 1401 چند می شود. پیش بینی قیمت نان در ماههای آینده و چگونگی تعیین قیمت و بهای آن در شهرها و مناطق مختلف کشور را بخوانید.

مهمترین و اصلیترین مرجع و منبع برای پیگیری اخبار، جویا شدن آن از زبان مسئولان تصمیم ساز هست و در این خصوص سخنگوی دولت تاکید کرده که شاهد افزایش قیمت نان تا پایان سال جاری نخواهیم بود.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت در مصاحبه ای که داشته تاکید کرده که آیت الله ابراهیم رئیسی اجازه گران شدن قیمت نان را نخواهد داد و قیمت نان نیز تا پایان سال تغییری نخواهد داشت.

افزایش قیمت نان تا پایان سال جاری را بنا به اعلام مسئولان در کشور نخواهیم داشت

افزایش یافتن یا نیافتن قیمت نان در کشور

افزایش قیمت آرد و نان های آزاد صنعتی که منجر به افزایش قیمت رشته های ماکارونی و همچنین کمیاب شدن آن در برخی از فروشگاه ها شده بود؛ باعث نگرانی و دلواپسیهای مردم در خصوص افزایش قیمت نان که قوت غالب مردم نیز هست؛ شده بود.

با افزایش تولید و بازگشت تعادل در این خصوص، این کمبودها نیز در حال برطرف شدن هست.

نان در سال 1401 به چه قیمتی به فروش خواهد رفت

پیش از این نیز در خبری در خصوص اعلام قیمت آرد نانواها از سوی مسئولان مرتبط عنوان شده بود که قیمت آردی که در اختیار نانواها قرار می گیرد ثابت باقی خواهد ماند و بدین دلیل افزایش قیمتی در نانواییها شاهد نخواهیم بود.

قیمت نان پیش بینی قیمت

آنچه که در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت آن بودیم، مربوط می شد به نانهای صنعتی مثل نان ساندویچی و نان باگت و رشته های ماکارونی و مرتبط با آن که گویا این افزایش قیمت در این محصولات اتفاق افتاده اما طبق گفته مسئولان کشور در قیمت نان افزایش قیمتی را شاهد نخواهیم بود.

همچنین به منظور جبران افزایش قیمت مذکور در برخی از نان ها، صحبتهایی نیز در خصوص پرداخت یارانه نان به افراد قرار گرفته در دهک پایین جامعه شده که اخبار نهایی چگونگی پرداخت یا اجرایی یا اجرا نشدن این طرح و جزئیات و چگونگی آن از رسانه ها اعلام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها