کد خبر : 32155
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

استفاده آرسنال از فرصت یک و نیم روزه آماده سازی مقابل نیوکسل

استفاده آرسنال از فرصت یک و نیم روزه آماده سازی مقابل نیوکسل
آرسنال از فرصت یک و نیم روزه بازتوانی خود بعد بازی اروپایی استفاده کرده و مقابل نیوکسل نیز به برد ارزشمندی رسید.؛

در دیدار آرسنال با نیوکسل و در شرایطی که شاگردان میکل آرتتا تنها یک و نیم روز فرصت برای آماده سازی خود برای مهیا شدن در این دیدار برخوردار بودند به نحو احسنت استفاده کرده و در نهایت با پیروزی 4 بر 1 نیز از زمین بازی خارج شدند.

در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس برد ارزشمند و پرگلی برای شاگردان میکل آرتتا در آرسنال مقابل نیوکسل رقم خورد. آنها توانستند نیوکسل را مغلوب قدرت خود با نتیجه چهار بر یک نمایند.

آرتتا بعد از کسب این پیروزی مهم که فاصله آنها در صدر جدول را با لیورپول حفظ کرد اعلام کرد تصور می کند عالی بازی کردیم. او همچنین از ستاره های تیمش که تنها یک و نیم روز برای آماده سازی خود فرصت داشتند تقدیر کرد. بازیکنانی که با جسارت بالایی بازی کرده و در نهایت پاداش تلاش های خودشان را نیز گرفتند.

میکل آرتتا در باره برد تیمش بعد از این بازی مهم از کادر پزشکی و فنی تیمش نیز که تلاش زیادی برای ریکاوری بازیکنان و آماده سازی آنها کرده بودند قدردانی کرد.

این مربی همچنین در پاسخ به شکست اروپایی تیمش نیز گفت چنانچه به مدت سه روز فقط تاسف بخورید چه اتفاقی می افتد؟ تیمی که از شخصیت و رفتار مناسب برخوردار است و به زودی خود را بازیابی می کند.

آرسنال در آخرین بازی خود روز چهارشنبه مقابل پورتو در لیگ قهرمانان قرار گرفته بود و با نتیجه یک بر صفر نیز مغلوب شده بود. ولی در این بازی آن شکست را فراموش کرده و با تمرکز مناسب به نتیجه لازم نیز دست یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها