کد خبر : 31983
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

جواب دادن تغییر تاکتیک میکل آرتتا مقابل لیورپول با خوشحالی جالب توجه

جواب دادن تغییر تاکتیک میکل آرتتا مقابل لیورپول با خوشحالی جالب توجه
خوشحالی جالب توجه میکل آرتتا بعد پیروزی مقابل لیورپول در لیگ جزیره. برد مهمی که آنها را به قهرمانی در لیگ امیدوار کرد.؛

بعد پیروزی سه بر یک میکل آرتتا با تیم آرسنال مقابل لیورپول در لیگ جزیره، او خوشحالی و شادی جالبی با هواداران تیمش در ورزشگاه امارات آرسنال داشت.

بعد از این پیروزی مهم فاصله امتیازی آرسنال با لیورپول صدرنشین به عدد دو رسید تا آنها امیدوار به جبران این فاصله کم و در نهایت مجددا قرار گرفتن در صدر لیگ جزیره شوند.

تغییر تاکتیکی نیز که میکل آرتتا در نیمه دوم انجام داد و با تعویض هایی که انجام داده بود مفید واقع شد تا آرسنال نسبت به لیورپول دست بالاتری داشته و در نهایت لیورپول صدر نشین را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

آنها اکنون به لطف سه امتیاز مهم در این بازی خانگی در کورس قهرمانی خود را می بینند.

کامبک شیرینی که شاگردان میکل آرتتا در مقابل یاران یورگن کلوپ انجام دادند. میکل آرتتا که در این بازی با جنب و جوش بالایی بازی را دنبال می کرد شادمان تر از همیشه نیز به نظر می رسید.

میکل آرتتا

وی نیز بعد این پیروزی به مانند عادت همیشگی کلوپ به صورت انفرادی به سمت تماشاگران رفته و دستان خود را سه بار با گرما و شکل و شمایل حاصی بالا برد و در حالی که حنده نیز در لبانش بود از هوادارانش قدردانی کرد.

آرسنال به لطف برد در این بازی شش امتیازی، امیدوار به لغزش لیورپول و همچنین منچسترسیتی که با دو بازی کمتر سه امتیاز کمتر از آرسنال و پنج امتیاز کمتر از لیورپول دارد، خواهد بود.

آرتتا در این فصل کار سختی برای قهرمانی دارد. چرا که کلوپ در آخرین فصل حضورش در لیورپول امیدوار است فصل را با قهرمانی به اتمام برساند.

از سویی دیگر پپ گواردیولا نیز ثابت کرده که به این راحتی تسلیم نمی شود. همیشه تیم سیتی برای قهرمانی در لیگ وارد میدان می شود و امسال نیز هدفشان بالا بردن جام است.

باید دید این رقابت تنگاتنگ در نهایت با قهرمانی کدام باشگاه بزرگ انگلیسی به اتمام خواهد رسید. رقابت جالبی هم اکنون بین لیورپول، سیتی و آرسنال در بالای جدول شکل گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها