کد خبر : 29519
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

چه عاملی امباپه را تشویق به جدایی از پی اس جی کرد؟

چه عاملی امباپه را تشویق به جدایی از پی اس جی کرد؟
چه عاملی باعث تشویق کیلیان امباپه برای جدایی از پاری سن ژرمن شد؟ عمده دلیل جدایی امباپه از پاری سن ژرمن با اعتقاد رافائل آلکورتا بازیکن اسبق رئال مادرید را بخوانیم؛

چه عاملی باعث تشویق کیلیان امباپه برای جدایی از پاری سن ژرمن شد؟ عمده دلیل جدایی امباپه از پاری سن ژرمن با اعتقاد رافائل آلکورتا بازیکن اسبق رئال مادرید را بخوانیم.

رافائل آلکورتا در این خصوص اعلام کرده که ارلینگ هالند بعد از پیوستن به سیتی از دورتموند به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید. کاملا طبیعی به نظر می رسد که امباپه به هالند حسادت نموده و بهترین مسیر برای قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در جدا شدن از پاری سن ژرمن و پیوستن به رئال مادرید بداند. در باشگاه رئال افزادی هستند که به 5 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز رسیده بودند. گواردیولا با سه عنوان قهرمانی و آنچلوتی با 4 قهرمانی در این لیگ هستند.

به گفته رافائل آلکورتا امباپه تمایل دارد تا به عنوان بازیکنی آزاد از پاری سن ژرمن جدا گردد. با این وجود اعتقادم این است که بازیکنی تمایل به ماندن نداشته باشد نمی توان وی را مجبور کرد. رویکرد و هدف های پاری سن ژرمن نیز تغییر یافته و آنها در پی خریداری بازیکنانی با ویژگی های متفاوت می باشند.

وی یادآور شد: پاری سن ژرمن سرمربی نیز ندارد و امباپه تمایلی به سهمی شدن در این آشفتگی را ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها