کد خبر : 7864
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

استقلال و پرسپولیس در لیگ 22 چه زمانی بازی می کنند

استقلال و پرسپولیس در لیگ 22 چه زمانی بازی می کنند

زمان بازی استقلال با پرسپولیس در بیست و دومین دوره لیگ برتر کی خواهد بود؟ تاریخ و روز بازی استقلال با پرسپولیس اعلام شد. با قرعه کشی لیگ برتر، حریفان رقبای خود را شناختند. در مارال نیوز بخوانید. معمولا طبق قرعه کشی لیگ برتر دیدار استقلال با پرسپولیس در هفته های اول معمولا در 7

زمان بازی استقلال با پرسپولیس در بیست و دومین دوره لیگ برتر کی خواهد بود؟ تاریخ و روز بازی استقلال با پرسپولیس اعلام شد. با قرعه کشی لیگ برتر، حریفان رقبای خود را شناختند. در مارال نیوز بخوانید.

معمولا طبق قرعه کشی لیگ برتر دیدار استقلال با پرسپولیس در هفته های اول معمولا در 7 هفته اول برگزار می شد اما طبق گوی برداشته شده اینبار استقلال و پرسپولیس در هفته های پایانی به مصاف هم در لیگ برتر خواهند رفت.

هفته بازی استقلال و پرسپولیس

هفته 12 و دربی حساس پرسپولیس با استقلال تهران

هفته دوازدهم لیگ برتر با بازی استقلال و پرسپولیس همراه خواهد شد که زمان دقیق آن و روز و ساعتش اعلام نشده است اما خوبی این قرعه کشی پخته تر شدن و انسجام بیشتر هر دو تیم بعد از انجام 11 بازی با دیگر رقبایشان است تا بازیکنان با شناخت و نظم بیشتری به مصاف هم بروند و بازی زیباتری را نیز ببینیم. مطمئنا هواداران هر دو تیم استقلال و پرسپولیس لحظه شمار فرا رسیدن این بازی و هفته 12 لیگ برتر خواهند بود. دیداری که احتمال زیاد تا پیش از شروع رقابتهای جام جهانی یعنی انتخای ابان برنامه ریزی و برگزار شود البته باید منتظر برنامه ریزی نهایی باشیم.

برنامه هفته اول و دوم لیگ برتر و بازی های استقلال و پرسپولیس

در هفته اول و دوم رقابتهای لیگ برتر نیز پرسپولیس در بازی اول میهمان ذوب آهن خواهد بود و در بازی دوم نیز با فولاد خوزستان در آزادی رقابت خواهد داشت اما استقلال در اولین دیدار خود با سپاهان مدعی در آزادی رقابت می کند و در بازی دوم نیز به مصاف ملوان تازه لیگ برتری شده در انزلی خواهد رفت.

استقلال و پرسپولیس در لیگ 22 چه زمانی بازی می کنند

امسال شاید حساسترین و خاص ترین دوره لیگ برتر را شاهد باشیم چرا که تیمهای حاضر نیز با مربیان و بازیکنان خاص قرارداد بسته لژیونر یا خارجی پای به مسابقات می گذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پرسپولیس برای مخفی ماندن […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ای سیدجلال در پرسپولیس تهران دست […]