کد خبر : 10368
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

بهتر شدن مصدومیت کمر مسعود شجاعی در نساجی

بهتر شدن مصدومیت کمر مسعود شجاعی در نساجی

به گزارش مارال نیوز، آخرین شنیده ها از بهتر شدن مصدومیت از ناحیه کمر مسعود شجاعی در نساجی قائمشهر خبر می دهد. با بهبود وضعیت کمر و مصدومیت مسعود شجاعی هافبک خلاق و تکنیکی نساجی مازندران از هفته سوم می تواند این تیم را همراهی کند. در دو هفته گذشته مسعود شجاعی به دلیل مصدومیت

به گزارش مارال نیوز، آخرین شنیده ها از بهتر شدن مصدومیت از ناحیه کمر مسعود شجاعی در نساجی قائمشهر خبر می دهد. با بهبود وضعیت کمر و مصدومیت مسعود شجاعی هافبک خلاق و تکنیکی نساجی مازندران از هفته سوم می تواند این تیم را همراهی کند.

در دو هفته گذشته مسعود شجاعی به دلیل مصدومیت نتوانسته بود تیم خود را همراهی کند اما با بهبود وضعیت کمر شجاعی شرایط برای بازگشت به تمرینات گروهی را فراهم شده می بینید.

سومین هفته از رقابتهای لیگ برتر روز پنجشنبه پیگیری خواهد شد که در آن یاران مسعود شجاعی بایستی به مصاف ملوان بندر انزلی بروند. ملوانی که در دو دیدار گذشته خود دو شکست را تجربه کرده و بنابراین زهرخورده ترین تیم این رقابتها خواهد بود تا تمام تلاشش را به کار ببند و بتواند در شرایطی که میهمان نیز هست؛ بتواند از تیم خوب نساجی که امسال متحول شده هست؛ امتیاز بگیرد.

نساجی مازندران فصل پیش توانست به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یابد و امسال نیز در تلاش است تا بتواند موفقیت گذشته خود را به شکلی دیگر تکرار کند.

نساجی قائمشهر به مانند ملوان بندرانزلی دارای بهترین و پرشورترین هواداران بوده و موفقیت این دو تیم خوب ریشه دار و با سابقه می تواند به پیشرفت فوتبال ملی نیز ختم شود.

نساجی قائمشهر امسال با حمید مطهری مربی سابق پرسپولیس تهران قرارداد امضا کرده است؛ مطهری به سبب سالها حضور در کنار یحیی گل محمدی از تجارب بسیار ارزنده ای در فوتبال برخوردار است که می تواند به پیشرفت نساجی نیز کمک کند.

پیشتر از این نساجیها در اردوی ترکیه حضور داشتند و در آنجا نیز دیدارهای دوستانه خوبی با تیمهای سایر کشورها بازی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کار خاص قشنگ حقیقی به نمایندگی از نساجی مازندران | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] فرهنگی ورزشی نساجی مازندران انجام […]