کد خبر : 880
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

اسم تیم باشگاهی امیر عابدزاده در اسپانیا و جایگاه تیم

اسم تیم باشگاهی امیر عابدزاده در اسپانیا و جایگاه تیم

امیر عابدزاده در چه تیمی بازی می کند و وضعیت او در این تیم چگونه است؟ عملکرد امیر عابدزاده در تیم باشگاهیش در اسپانیا به چه شکل است و آیا می شود عابدزاده را دروازه بان اول تیم ملی در جام جهانی قطر دانست؟ امیر عابدزاده دروازه بان خوش آتیه و جوان فوتبال کشورمان است

امیر عابدزاده در چه تیمی بازی می کند و وضعیت او در این تیم چگونه است؟ عملکرد امیر عابدزاده در تیم باشگاهیش در اسپانیا به چه شکل است و آیا می شود عابدزاده را دروازه بان اول تیم ملی در جام جهانی قطر دانست؟

امیر عابدزاده دروازه بان خوش آتیه و جوان فوتبال کشورمان است که هر موقع در چارچوب دروازه می ایستاد، ما را به یاد شجاعت، چابکی و اعتماد به نفس و افتخارات پدرش احمد رضا عابدزاده می اندازد. سالهای درخشان فوتبال کشورمان در حضور پدر امیر در درون دروازه رقم خورد. روزهای طلایی که می تواند این بار در حضور امیر نیز تکرار شود.

عکس قدیمی و نوستالوژی از امیر عابدزاده و احمدرضا عابدزاده، این پدر و پسر دوست داشتنی را ببینید تا کلی از خاطرات شما با دیدن این عکس زنده شود:

احمدرضا و امیر عابدزاده در کودکی

امیر عابدزاده متولد سال 72 در استان تهران بوده و در حال حاضر 29 سال سن دارد. ایندروازه بان ملی پوش به دلیل اعتماد اسکوچیچ سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را نیز داشت و در چند بازی تیم ملی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت.

اما حالا با توجه به نزدیک شدن به آغاز مسابقات فوتبال جام جهانی قطر، رقابت برای قرار گیری در فهرست نهایی در اکثر پستها بالا رفته که یکی از این پستها، پست دروازه بانی است.

دروازه بانهای خوشنام و باسابقه ای همچون علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند در این فصل لژیونرهای خوبی در لیگ اروپا بودند و احتمالا از رقبای اصلی امیر نیز برای پوشیدن شماره یک باشند.

نام تیم باشگاهی امیر عابدزاده در اروپا

امیر عابدزاده در تیم باشگاهی پونفرادینا لژیونر شده و در این تیم دسته یکی اسپانیایی بازی می کند. پومفرادینا از مدعیهای صعود به لالیگا در این فصل از رقابتهای اسپانیا نیز هست تا در صورت کسب امتیازات لازم و سعود، یاران عابدزاده در فصل بعد با تیمهایی همچون رئال و بارسا و اتلتیکومادرید و سایر تیمهای لالیگایی بازی کنند.

تیم اروپایی امیر عابدزاده

اتفاقی که برای تیم باشگاهی امیر عابدزاده شدنی هست. در حال حاضر پومفرادینا موفق به کسب 55 امتیاز شده و در رده پنجم لیگ یک اسپانیا قرار دارد.

در آخرین دیداری که یاران امیر عابدزاده داشتند، توانستند با یک برگشت شیرین و با گلهای دقایق پایانی، سه بر دو بر حریف خود پیروز شده و نتیجه لازم این بازی را کسب کنند.

امیر عابدزاده در این بازی نیز نیز به مانند بازیهای اخیر، در ترکیب ثابت پونفرادینا قرار داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
هم تیمی های امیر عابدزاده در سودای صعود به لالیگا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مارال نیوز؛ امیر عابدزاده که مثل فصل پیش […]

trackback
درخشش فوق استثنایی امیر عابدزاده در شب باخت تلخ تیمش | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اسپانیا و با تیم پونفرادینا بازی می کند در […]