کد خبر : 15232
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

مقتدرانه ترین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا

مقتدرانه ترین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
صعود مقتدرانه و راحت تیم ملی فوتسال ایران در جام ملتهای آسیا با بردهای پرگل و بازی های کم دردسر مقابل رقبا در این دوره از مسابقات به میزبانی کویت حاصل شد.؛

تیم ملی فوتسال ایران در جام ملتهای آسیا مقتدرانه ترین صعود خود را به فینال مسابقات جشن گرفت و این در حالی بود که دیگر تیم مدعی مسابقات ژاپن با بردهای اقتصادی و به سختی توانست تا دیدار نهایی خود را بالا بکشد.

تیم ملی فوتسال ایران با هدایت شمسایی در این دوره مسابقات کمترین میزان گل های خورده را داشته و از نظر گلزنی نیز کم نظیر ظاهر شده است برای نمونه در دیدار یک چهارم نهایی فوتسال کشورمان 8 بر 1 از سد ویتنام گذشت و در بازی نیمه نهایی نیز 5 بر 0 تایلند را شکست دادیم و این در شرایطی بود که تیم ملی ژاپن به سختی و در دیدار نیمه نهایی 2 بر 1 ازبکستان را شکست داد.

حالا تیم ملی فوتسال ایران در دیدار نهایی باید به مصاف ژاپن رقیب سنتی خود برود. دیداری که آسیا به آن در دیدارهای نهایی عادت کرده است.

مقتدرانه ترین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا

به نظر می رسد با توجه به فاصله گرفتن ژاپن از روزهای خوب گذشته خود و ضعف این تیم نسبت به سالیان گذشته روز چندان سختی مقابل ژاپنی ها نداشته باشیم و بتوانیم زاپن را نیز مقهور قدرت خوب و بالای خود در فوتسال کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ایران در صورت صعود از گروه جام جهانی با چه تیمی بازی می کند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جهانی درصورت صعود از گروه کدام […]