کد خبر : 19205
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

امیر عابدزاده برای رسیدن به رکورد پدر باید صبور باشد

امیر عابدزاده برای رسیدن به رکورد پدر باید صبور باشد
امیر عابدزاده برای رسیدن به پدر در جام جهانی باید صبور باشد.؛

امیر عابدزاده از امکان و فرصت حضور در بازی های جام جهانی برخوردار بود. هر چند در نهایت با تصمیم کی روش این اتفاق رقم نخورد.

امیر عابدزاده امسال دومین حضور خود را در جام جهانی را داشت هر چند نتوانست با دو بار حضور در جام جهانی رکورد پدرش را بکشند چرا که فرصت بازی کردن پیدا نکرد.

به نظر می رسید در بازی دوم ایران و با توجه به مصدومیت بیرانوند مقابل ولز امیر دروازه بان اول ایران شود اما در نهایت این اتفاق نیافتاد. اتفاقی که تجربه حضور در جام جهانی به عنوان دروازه بان را از عابدزاده گرفت.

پدر امیر، احمدرضا عابدزاده سنگربان سالهای دور مطمئن کشورمان در جام جهانی سال 1998 در دو بازی ایران به میدان رفت. انصافا بازی های خوبی نیز از احمدرضا در آن دوران شاهد بودیم.

با این وجود امیر عابدزاده علی رغم تجربه دو بار حضور در جام جهانی در سالهای 2018 و 2022 یکبار هم به میدان فرستاده نشده است. تا تجربه دروازه بانی در جام جهانی را به دست نیاورد.

حالا برای این که امیر بتواند در صورت فراهم شدن شرایط دوباره مثل پدرش در جام های جهانی حاضر شده. فرصت بازی پیدا کند باید 4 سال دیگر صبر کند. انتظاری که شاید برای او بیارزد تا بتواند توانایی هایش را به مانند پدرش نشان دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
رکوردی که برزیل در کل جام های جهانی شکست | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] همواره در رکورد شکنی استادی […]

trackback
کلین شیت پشت سر هم امیر عابدزاده بعد جام جهانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] عابدزاده بعد از جام جهانی […]