کد خبر : 31137
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

اسپانیا حریف خود در فینال جام جهانی زنان 2023 را شناخت/ فینال تمام اروپایی

اسپانیا حریف خود در فینال جام جهانی زنان 2023 را شناخت/ فینال تمام اروپایی
فینالی تمام اروپایی در جام جهانی زنان 2023 در انتظار خواهد بود. دو تیم انگلیس و اسپانیا باید به مصاف هم در دیدار نهایی جام جهانی زنان بروند؛

فینالی تمام اروپایی در جام جهانی زنان 2023 در انتظار خواهد بود. دو تیم انگلیس و اسپانیا باید به مصاف هم در دیدار نهایی جام جهانی زنان بروند.

امروز انگلیسی ها مقابل استرالیا میزبان مسابقات در شهر سیدنی رفتند. استرالیا که از امتیاز میزبانی نیز برخوردار بود اما در نهایت نتوانست به ماجراجویی خود با راهیابی به فینال ادامه دهد. هر چند حضور هواداران به شکل قابل توجهی به استرالیا کمک کند ولی انگلیسی ها با تجربه و کم اشتباه در طول نود دقیقه بازی نشان دادند. مزد چنین عملکرد همراه با تمرکزی نیز راهیابی به دیدار فینال جام جهانی زنان 2023 بود.

بازی را انگلیسی ها با گلزنی در دقیقه 35 شروع کردند. تیم ملی انگلیس توسط تونه روی پاس روسو به گل رسید اما ستاره استرالیا کر روی پاس کوری در دقیقه 65 بازی را به تساوی کشاند. اما 5 دقیقه بعد این  همپ بود که برای انگلیس گلزنی کرد.

روسو نیز در دقیقه 85 دیگر گل تیم ملی زنان انگلیس را به ثمر رساند تا در نهایت تیم ملی فوتبال زنان انگلیس با نتیجه 3 بر 1 بر استرالیا فائق آمده و دیدار راهی فینال شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها