کد خبر : 23798
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

توضیحات گارسیا در خصوص حذف النصر از سوپرکاپ عربستان

توضیحات گارسیا در خصوص حذف النصر از سوپرکاپ عربستان
گارسیا در خصوص دلیل حذف النصر به موقعیت از دست رفته رونالدو اشاره کرد.؛

رودی گارسیا به توضیح دلایل حذف النصر از نیمه نهایی سوپرکاپ عربستان پرداخت. دلیلی که از سوی این سرمربی بیان شد شاید حاشیه ساز شده و در دسرهایی نیز برای این سرمربی به بار بیاورد.

احتمالا مدیران النصر در صورت اختلاف رونالدو با سرمربی تیمشان، جانبداری از رونالدو خواهند کرد. چرا که او بازیکن خاصی بوده که توانسته توجه ها را به سمت النصر جلب نماید.

گارسیا با صحبتهایی که داشت شاید زمینه ساز شروع اختلاف با رونالدو شود. هر چند به نظر می رسد که ارتباط خوبی نیز بین رونالدو و گارسیا وجود داشته است. این دو پیش از این نیز مصاحبه های مثبتی داشتند.

در کنفرانس خبری گارسیا اعلام شد یکی از عواملی که سبب ساز شد شرایط بازی عوض شود فرصت از دست داده در نیمه نخست بازی توسط کریستیانو رونالدو بود. چنانچه آن توپ به گل تبدیل می شد شرایط دیدار نیز تغییر می یافت.

کریستیانو هنوز هیچ نظر و صحبتی در خصوص این اظهار نظر نداشته است. ولی مطمئنا او حافظه خوبی داشته و از اینکه به عنوان تقصیرکار شکست و حذف معرفی شود شاد نخواهد بود.

با این وجود رونالدو کمی به زمان نیاز دارد تا خود را با شرایط خاص فوتبال آسیا و عربستان و هماهنگی بیشتر با بازیکنان وفق دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها