کد خبر : 14328
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴

اسکالونی مربی موقت آرژانتین قرارداد بلندمدت بست

اسکالونی مربی موقت آرژانتین قرارداد بلندمدت بست
مربی جوان و با دانش تیم ملی آرژانتین لیونل اسکالونی به لطف نتایج درخشان خود قرارداد بلند مدت 4 ساله با تیم ملی آرژانتین بست.؛

لیونل اسکالونی با درخشش خود در نتیجه گیری و همچنین جلب رضایت کارشناسان و مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین برای 4 سال دیگر سرمربی تیم ملی آرژانتین خواهد بود.

در شرایطی که اسکالونی تنها با 43 سال سن در نیمکت یکی از بزرگترین تیمهای ملی فوتبال جهان به نام آرژانتین نشسته که در بدو کار خود و زمانی که جایگزین سامپائولی به دلیل نتایج ضعیف این مربی شد، تنها به صورت موقت روی این نیمکت نشسته بود و هیچ کس فکر اینکه این مربی در آرژانتین دوام بیاورد را نمی کرد ولی آن قدر نتایج این سرمربی خوب و دلنشین بود که هیچ مسئولی نمی تواند چنین مربی را از کار برکنار کند.

زیر سایه اسکالونی حالا تیم ملی آرژانتین در حال ثبت یک رکورد حماسه ای است. تیم ملی آرژانتین با اسکالونی 35 بازی پشت سر هم است که نباخته است و همچنین آنها سال پیش در کوپا آمریکا عنوان قهرمانی کسب کردند. بازی های خوب تیم ملی آرژانتین در بازی های دوستانه نیز نوید یک آرژانتین آماده را می داد که در نهایت با چنین تغییراتی که توسط وی در آرژانتین ایجاد شد، با قراردادی 4 ساله این سرمربی با دانش روی نیمکت آرژانتین خواهد نشست تا 4 بهاردیگر اسکالونی با آرژانتینی ها ادامه دهد.

با چنین بازی های خوبی زیر نظر اسکالونی، از آرژانتین به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی یاد می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آرژانتین به این یک دلیل مدعی قهرمانی است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بودن تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 را […]