کد خبر : 32245
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

اشتباهات پیاپی خط دفاعی رئال مقابل والنسیا با روز جنجالی داوری

اشتباهات پیاپی خط دفاعی رئال مقابل والنسیا با روز جنجالی داوری
در روز جنجالی داوری و اعتراضات ممتد بازیکنان رئال در نهایت دیدار با والنسیا به تساوی ختم شد.؛

به گزارش مارال نیوز، در دیدار رئال مادرید با والنسیا انتقادات زیادی به داوری مسابقه وجود داشت. هر چند برخی کارشناسان نیز تصمیم داور را مبنی بر عدم قبول گل زده شده رئال مادرید درست می دانند.

در روزی که رئال مادرید در خط دفاعی مقابل والنسیا پراشتباه بود. در نهایت آنها به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

وینیسیوس جونیور برای رئال مادرید دبل کرد. گل های او به ترتیب روی پاس های رودریگو و براهیم دیاز در دقایق پنجم تلف شده نیمه اول و همچنین 76 به ثمر رسید.

برای والنسیا نیز مقابل رئال مادرید هوگو دورو و رومن یارمچوک گلزنی کردند. هر چند در گل هایی که رئالی ها دریافت کردند نقش مهم اشتباه خط دفاعی و بازیکنان رئال به شدت احساس می شد. مخصوصا روی گل دوم والنسیا که روی اشتباه فاحش خط دفاعی و عدم تمرکز به پاس دادن مناسب و صحیح انجامید.

جنجال داوری بازی والنسیا و رئال مادرید به دلیل زمان اتمام بازی

جنجال این بازی نیز مربوط به دقایق انتهایی مسابقه بود. وقتی که رئال مادرید گل برتری خود را در آخرین دقیقه وقت های تلف شده نیمه دوم به شکل سالم به ثمر رساند اما داور چون در هنگام هوا بودن توپ بر سوت خود به نشانه اتمام مسابقه دمیده بود، در نهایت گل مردود اعلام شد تا بازی با تساوی به پایان برسد.

بعد از این اتفاقات اعتراضات ممتدی توسط کادر فنی و بازیکنان نسبت به این تصمیم داور انجام شد.

نیاز مبرم والنسیا برای تساوی و امتیاز گرفتن برای سهمیه اروپا

والنسیا به این تساوی بیشتر از رئال مادرید نیاز داشت هر چند گرفتن سه امتیاز نیز می توانست برای آنها بهترین خبر و اتفاق ممکن باشد. با این وجود گرفتن یک امتیاز مقابل کهکشانی های رئال مادرید اتفاق مثبتی می تواند برای این تیم باشد.

والنسیا نیز با این تساوی به امتیاز 37 رسید تا در رتبه هشتم لالیگا قرار گیرد. البته آنها یک بازی کمتر نسبت به رئال سوسیداد 40 امتیازی رده هفتمی دارند و اگر خوشبینانه نگاه کرده و حداکثر امتیازات را از بازی های پیش رو بگیرند می توانند امید به صعود به لیگ اروپا را نیز در این فصل داشته باشند.

رئال مادرید نیز با این تساوی به امتیاز 66 رسید تا با یک بازی بیشتر نسبت به خیرونای رده دومی 7 امتیاز بیشتر نیز از آنها داشته باشد. حاشیه امنیت خوبی که برای رئال مادرید در صدر جدول رقم خورده است.

شرایط متفاوت دیگر برای سویا مدعی قهرمانی در فصول گذشته

با نگاهی به شرایط جدول لالیگا یک اتفاق عجیب دیگر را نیز می توانیم ببینیم. سویا تیم ریشه دار و باسابقه اسپانیایی که از تیمهای صاحب نام لالیگا است در خطر سقوط قرار دارد.

سویایی که همواره در برخی فصول جزو مدعیان کسب جام نیز بوده است. آنها در این فصل خطر سقوط به لیگ پایین تر را به شدت احساس می کنند.

سویا با 27 امتیاز از 27 بازی گذشته خود در رتبه چهاردهم لالیگا قرار دارند و این در شرایطی است که تیم هفدهم لالیگا یعنی مایورکا تنها 3 امتیاز فاصله با آنها دارد. در لیگ اسپانیا در مجموع 20 تیم حضور دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها