کد خبر : 32257
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

دلیل محرومیت جود بلینگام از بازی مقابل سلتاویگو و اوساسونا

دلیل محرومیت جود بلینگام از بازی مقابل سلتاویگو و اوساسونا
علت عدم حضور و محرومیت جود بلینگام از بازی مقابل سلتاویگو و اوساسونا مشخص شد.؛

با تصمیمی که کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا گرفت جود بلینگام هافبک مهاجم خوب رئال مادرید قادر نخواهد بود تا در دو بازی پیش روی تیمش مقابل ستاویگو و اوساسونا رئال مادرید را همراهی کند.

دیدارهای حساسی که در رقابت های لالیگا برگزار می شد. بازی با سلتاویگو در ورزشگاه خانگی رئالی ها و دیدار با اوساسونا بیرون از خانه.

در پی محرومیت دو جلسه ای جود بلینگام که دلیل آن گزارش داور بازی رئال با والنسیا برای توهین به داور توسط جود بلینگام بود، در نهایت بلینگام نقره داغ شد.

پیش تر از این رئال مادرید به تصمیم کمیته انضباطی اعتراض کرده و درخواست تجدید نظر نموده بود تا شاید محرومیت جود بلینگام را به یک بازی کاهش دهند. با این وجود این فرجام خواهی موثر واقع نشد و رئال مادرید قادر نخواهد بود از حضور این بازیکن خوب خود که در دیدار با والنسیا کارت قرمز گرفته بود و در نهایت داور آن دیدار نیز گزارشی مبنی بر توهین به وی نوشته بود بهره ببرد.

اعتراض بلینگام به داور مسابقه تیمش با والنسیا به این دلیل بود که گل زده شده در آخرین ثانیه بازی توسط او را داور به دلیل دمیدن خود در سوتش به نشانه پایان مسابقه مردود اعلام کرده بود و او به همراه هم تیمی هایش چون اعتقاد داشتند توپ در هوا بود بایستی داور فرصت ادامه بازی را می داد و در نتیجه گل را نیز صحیح اعلام می کرد تا رئال بتواند بازی به تساوی کشیده شده را با نتیجه سه بر دو تغییر دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها