کد خبر : 33344
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶

اطمینان انریکه به حذف کردن بارسلونا توسط پاری سن ژرمن

اطمینان انریکه به حذف کردن بارسلونا توسط پاری سن ژرمن
اطمینان صد در صدی لوئیس انریکه به حذف کردن بارسلونا توسط پاری سن ژرمن در نشست خبری وجود داشت.؛

اعتماد به نفس و اطمینان صد در صدی لوئیس انریکه به حذف کردن بارسلونا توسط تیم تحت هدایت و شاگردانش یعنی پاری سن ژرمن وجود دارد.

لوئیس انریکه سرمربی پاری سن ژرمن بر این اعتقاد است که پی اس جی در دیدار برگشت می تواند از سد بارسلونا عبور کرده و این تیم را در لیگ قهرمانان اروپا حذف کند.

وقتی از او در نشست خبری پیش از دیدار برگشت مقابل بارسلونا در باره میزان اطمینانش از صعود و برگرداندن نتیجه سوال پرسیده شد گفت» اطمینان کاملی به انجام این کار داریم. صد در صد اطمینان داریم که نتیجه بازی بر خواهد گشت.

به گفته لوئیس انریکه شرایط در دیدار برگشت برای آنها دارای تفاوت خواهد بود. از دیدار رفت تا کنون مسابقه ای نداشته ایم و فرصت کافی در اختیارمان بود تا عملکرد خود را آنالیز و بررسی و بهبود نماییم.

او همچنین یادآور شد نتیجه بازی بارسا و پاری سن ژرمن در بازی رفت نتیجه ای نبود که مستحق آن بودیم.

لوئیس انریکه یادآور شد: بعد از باخت هایی مشابه شکست مقابل بارسلونا بایستی بلند شده و شرایط را بهبود بخشید. نبایستی بر روی شکست مذکور انگشت گذاشته و آن را بزرگ سازی کرد. بایستی خود را مهیای این کنیم که عملکردی مطلوب مقابل بارسلونا به نمایش بگذاریم. در صددیم تا به گونه ای بازی کنیم که طرفداران فوتبال از دیدن آن لذت ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها