کد خبر : 13400
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

افتخار رئیس اتحادیه جهانی کشتی به برخورد جوانمردانه دیروز

افتخار رئیس اتحادیه جهانی کشتی به برخورد جوانمردانه دیروز

رفتار جوانمردانه و زیبای دیروز بین دو کشتی گیر ایرانی و آمریکایی باعث شد تا رئیس اتحادیه جهانی کشتی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و به رفتار این دو کشتی گیر افتخار کند. با وجود کشتی پرتش کاکاس و قاسمپور در رقابتهای جهانی کشتی آزاد که حتی به خونریزی کشتی گیر ایرانی نیز

رفتار جوانمردانه و زیبای دیروز بین دو کشتی گیر ایرانی و آمریکایی باعث شد تا رئیس اتحادیه جهانی کشتی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و به رفتار این دو کشتی گیر افتخار کند.

با وجود کشتی پرتش کاکاس و قاسمپور در رقابتهای جهانی کشتی آزاد که حتی به خونریزی کشتی گیر ایرانی نیز منتهی شد اما دو کشتی گیر جوانمردانه ظاهر شدند.

نناد لالوویچ بعد از مسابقه دو کشتی بین کاکاس و قاسمپور اعلام کرد چه در صورت پیروزی و چه در صورت شکست باید متوجه این باشیم که رفاقت و دوستی وجود دارد که از همه چیز بالاتر است و این دو کشتی گیر ورزش و کشتی را در اوج سطح خود نشان دادند و ورزش ما را متحد می نماید.

رئیس اتحادیه جهانی کشتی همچنین تاکید کرد که به رفتار روز گذشته این دو کشتی گیر جنتلمن افتخار خواهد کرد.

جدای از این موضوع؛ بعد از این مسابقه کاکس آمریکایی اعلام داشت که به یک وزن بالاتر خواهد رفت تا در وزن 97 کیلوگرم از این به بعد کشتی بگیرد، البته وزنی که در آن آنها کشتی گیر مطرح دیگری نیز دارند تا رقابت بین کایل اسنایدر و او جذابتر شود. باید ببینیم قاسمپور نسبت به این موضوع چه واکنشی نشان خواهد داد و او در همین وزن خود باقی می ماند یا به وزن بالاتر خواهد رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پیگیری نقض بازی جوانمردانه دوستان مسی در آرژانتین | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شدن نقض بازی جوانمردانه و اصول اخلاقی […]