کد خبر : 21497
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

افزایش حاشیه امنیت آرسنال در صدر جدول

افزایش حاشیه امنیت آرسنال در صدر جدول
آرتتا و آرسنال به حاشیه امنیت خوبی در لیگ جزیره با برد مقابل برایتون و البته تساوی سیتی مقابل حریفش در صدر جدول رسیدند.؛

شاگردان آرتتا حاشیه امنیت مطلوبی را در لیگ جزیره به دست آوردند. آرسنالی ها قادر شدند با برتری دیشب پرگل خود اختلاف امتیازی با منچسترسیتی که اکنون در رتبه دوم جدول است را به 7 امتیاز برسانند.

شب گذشته آرسنال توانست در دیداری پرگل و پر از موقعیت با نتیجه 4 بر 2 از سد برایتون که از امتیاز میزبانی نیز برخوردار بود عبور کند. اتفاقی که به دلیل تساوی منچسترسیتی در بازی دیشب مقابل حریفش برای آرسنال شیرین تر نیز تمام شد.

آرسنال با این برد از 16 دیدار گذشته خود به امتیاز جالب توجه 43 دست یافت. عملکرد قابل تحسین از تیم نه چندان گران قیمت آرتتا با بازیکنانی که چندان هم پرآوازه نیستند و در مقابل ستاره های باشگاه هایی همچون سیتی، لیورپول، تاتنهام و منچستریونایتد از ارزش مادی کمتری برخوردارند.

آرسنال

تشویق بازیکنان آرسنال و تمجید از تماشاگران

آرسنال با این نتایج ثابت کرد که در فوتبال تنها پول و اسم بازی نمی کند. آرسنالی ها با نظم تیمی خوب و تاکتیک مناسبی که توسط آرتتا پیاده ریزی می شود از فرصت مطلوب قهرمانی در لیگ جزیره برخوردارند. البته آنها کار به مراتب سختی در پیش دارند و هنوز مسابقات به نیم فصل و میانه نیز نرسیده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها