کد خبر : 18065
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

غیبت لواندوفسکی مقابل اتلتیکو، اسپانیول و ختافه/ بارسا فرجام خواهی می کند

غیبت لواندوفسکی مقابل اتلتیکو، اسپانیول و ختافه/ بارسا فرجام خواهی می کند
غیبت لواندوفسکی مقابل اتلتیکو، اسپانیول و ختافه به دلیل حرکت اعتراضی او بعد از اخراج در بازی اوساسونا اعلام شد.؛

به دلیل حرکت اعتراضی و ناراحت کننده لواندوفسکی نسبت به داور مسابقه بعد از اخراج در دیدار لالیگا مقابل اوساسونا کمیته انضباطی لواندوفسکی را نقره داغ کرد. غیبت و محرومیت سنگینی که باعث دوری از سه بازی برای ستاره لهستانی بارسلونا می شود.

در جریان دیدار بارسلونا با اوساسونا لواندوفسکی بعد از پرشی بالاتر از بازیکن حریف به نام گارسیا ضربه ای با آرنج خود به سر بازیکن حریف می زند. این اتفاق را داور مستحق دادن کارت زرد می داند. کارتی که دومین اخطار لواندوفسکی در بازی بود تا در نهایت او از بازی اخراج شود. بعد از این اخراج لواندوفسکی که نسبت به این تصمیم شدیدا معترض بود با زبان اشاره دست هایش را به نوک دماغش می برد.

این حرکت لواندوفسکی و زدن نوک انگشت به بینی حرکت اعتراضی به معنای غرور داور بود.

عکس لحظه اعتراض متفاوت لواندوفسکی

عکس لحظه اعتراض متفاوت لواندوفسکی

بعد از بررسی کمیته انضباطی لواندوفسکی را از سه بازی مقابل اسپانیول، اتلتیکومادرید و ختافه محروم کردند. محرومیت سنگینی که با فرجام خواهی بارسلونا همراه شد. مشخص نیست در تجدید نظر این رای تائید شود یا محرومیت لواندوفسکی کاهش یابد.

جرارد پیکه نیز به دلیل اعتراض شدید به داور 4 جلسه محروم شد. البته به دلیل خداحافظی او از دنیای فوتبال این رای تاثیری برای وی نخواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بازی بی اثر لواندوفسکی برای لهستان در جام جهانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] روبرت لواندوفسکی که پیش از این از امیدهای اصلی لهستان محسوب می شد در اولین بازی جام جهانی خیلی کم اثر بازی کرد. لواندوفسکی علاوه بر این که نتوانست بازی خوب همیشگی خود را نشان دهد بلکه یک پنالتی را نیز از دست داد. البته پنالتی به دست آمده نیز روی خود لواندوفسکی گرفته شده بود و خودش پنالتی به دست آمده توسط خود را از دست داد. […]